Skocz do zawartości

luz zaworowy w 318 e36


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich moj pierwszy temat a sprawa bardzo pilna bo mam akurat troche czasu zeby sie tym zajac. Kupilem 318 e36 1,8 rok94 silnik na lancuchu. Silnik byl naprawiany przez handlarza czyli malym kosztem wszystkie dekle sa na silikon i ciekna ale to nie problem poprawie. Twierdzi ze zerwal sie klin na kole z czujnikiem od polozenia walu a oni nie mogac dojsc przyczyny bo samochod nie palil wszystko rozbierali. Silnik chodzi ladnie ma przebieg 72 000 nie smiejcie sie bo go nie bede przestawial no bo na ile :mrgreen: Wczoraj mierzylem cisnienie sprezania po kilku obrotach nabija 14 ale jeden cylinder ledwo do 10 dochodzi i to po dluzszym kreceniu. I wreszcie moje pytanie czy mogli ci mechanicy cos na gorze popsuc bo oslona zaworow zdejmowana byla napewno zawory sa chyba hydrauliczne jezeli nie to jaki luz powinny miec i jezeli byl np. zdejmowany walek to czy nie wymagaja potem jakiegos ustawienia pocztkowego? Moze to was rozbawi ale ja nie moge wymyslic nic rozsadnego nie znam sie zbyt dobrze. Proba olejowa ma byc zrobiona w sobote ale moze ktos bedzie wiedzial bo nie podejrzewam pierscieni bo to przeciez niemozliwe taki hamski spadek na jednym cylindrze a reszta ok. Co wy na to?
Opublikowano

Luz zaworowy jest ustalany przez popychacz, czyli hydraulikę.

Skoro jeden cylinder jest słabszy to sprawdziłbym takze szczelność zaworów, tym bardziej że zerwało klina na dolnym kole.

Opublikowano
szczelnosc zaworow sprawdze i to mnie wlasnie niepokoi bo nie chce zdejmoac glowicy a klina to zdaje sie zerwalo na kole zebatym tym na wierzchu czyli rozrzadu nie moglo popsuc jezeli oczywiscie to prawda
Opublikowano
sprawdzilem po wlaniu olejudo cylindra cisnienie skoczylo po kilku obrotach prawie na 20. Czyli jednak w jakis sposob pierscien musi byc zatarty albo cos takiego. Co teraz radzicie czy mam to robic czy olac czy jest sens zalozyc nowe piescienie bez szlifowania cylindra? jaki jest tego przyblizony koszt bo nie zdazylem dzis przed zamknieciem sklepow.silnik chodzi rowno nie wiem moze jak sie zapali kiedy ma duzo wieksze obroty i smarowanie jakos to sie lepiej uklada kurde nie chcial bym tego robic bez potrzeby moze.
Opublikowano
samochód mógł bardzo długo stać nie odpalany wówczas mogło chwycić pierścień i teraz po zawodach

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
z moich skromnych informacji wynika ze pol roku w niemcach stal popsuty a i dluzej moze. no to co teraz? zrobil bym to zebym tylko mial pewnosc ze potem bedzie wsztstko ok chodzi o zalozenie pierscieni bez szlifowania cylindrow robil ktos tak? koszt napewno nie bedzie maly a jak bym tak jezdzil?
Opublikowano

Ja bym sie zastanowil na uszczelka pod glowica. Jezeli jeden cylinder nie ma cisnienia to jest wysoce prawdopodobne ze to wlasnie ona jest uszkodzona a nie pierscienie

Ale to mozesz sprawdzic bo i tak glowice bedziesz musial sciagnac aby pierscienie zmienic bo inaczej nie wyjmiesz tloka.

Ja wstawialem pierscienie bez szlifu cylindra i bylo OK ale cylinder byl zdrowiutki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.