Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mój problem jest następujący. Jadąc w trasie samochód od 0 km/h do 140 km/h przyśpiesza tak jak bym ciągnął za sobą naczepę od tira (jadąc za znajomym, który ma VW JETTA 1.6 FSI niemogłem go dogonić) potem zaczynają sie dziwne rzeczy takie jak całkowity spadek mocy. Obroty z 3500 spadają poniżej 2000 i samochód zaczyna zwalniać do 120km/h i potem utrzymuje prętkość. Gdy chcę przyśpieszyć to niereaguje na gaz albo przyśpiesza ale bardzo wolno. Ale gdy zwolnie poniżej 100km/h wszystko wraca do normy. Wymieniłem dwa elektrozawory podciśnieniowe, nowe przewody podciśnieniowe, sprawdzony i wyczyszczony zawór EGR, nowa odma. Na komputerze nie wykazało żadnych błędów. Mam czasami takie wrażenie, że turbina się nie włancza. Czy ewidentną przyczyną usterki jest TURBINA? Co sądzicie o regeneracji?

Opublikowano

sprawdzales jak dmucha turbina pod programem ??

moze przeplywomierz jak radza wyzej, odepnij wtyczke od niego i sie przejedz ...

 

co do regeneracji turbo, stawiaj diagnoze od najprostszych rzeczy...az do skomplikowanych...bo regeneracja turbo tania nie jest, rozne sa opinie nt regenerowanych turbosprezarek, mozesz poczytac na forum...

 

ale upewnij sie ze jest to konieczne...

ja mam turbinke regenerowana przez poprzedniego wlasciciela, dmucha jak powinna, ciagnie tez...nie wiem ile temu km byla robiona, ale ja zrobilem juz 60tkm i ladnie chodzi, nie ma luzu nie puszcza oleju (tyle ze regeneracja byla w niemczech)

minus to ze gwizda troszke, ale biorac pod uwage jak ladnie gwizdaja turbiny w nowych autach, nie jest zle ;)

 

warto tez spr jakie cisnienie daje pompa podprogowa

Opublikowano

Wczoraj sprawdziłem samochód podpiunając do INPY wyskoczył mi błąd

5232 bosst preasure control

 

mechanik powiedział mi, że winna jest turbina. Kazałem im posprawdzać ic oraz przewody.

Opublikowano

Zapomniałem dodać. Przepływka wymieniona nic nie pomogło.

 

Dodam, że przy dodaniu gazu potrafi zadymić i to nawet mocno. I jeszcze jedno przy lekkim dodaniu gazu ekonomizer pokazuje odrazu max skale. Czy jest to prawidłowe wskazanie. Komp pokazuje 15l w mieście i wiecej nie pali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.