Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pewien duży problem od jakichś 3 miesięcy borykam się ze zwarciem które rozładowywuje akumulator...

Akumulator mam sprawny trzyma spokojnie 2 tyg. przy -15 oczywiście gdy jest odłączony.

Pobór mocy przy wyłaczonym silniku i zamkniętym aucie mam 2.50 co rozładowywuje akumulator w około 20min. sprawdzałem ostatnio wszystkie bezpieczniki na żadnym z nich nie robi zwarcia odłączałem całe zasilanie bezpieczników tez nic wyczyściłem każdy przewód od masy i + który jest skręcany z jakimś urządzeniem odkręciłem kable od rozrusznika dalej to samo;/ gdzie jeszcze może byc zwarcie dodam że żadnego bezpiecznika nie pali itp. wszystko działa jak trzeba...

Opublikowano
Bo to nie jest zwarcie tylko '' obcy pobór '' włącz w szereg z akumulatorem amperomierz i wyciągaj po kolei bezpieczniki , w momencie gdy prąd pobierany spadnie poznasz obwód na którym pobór występuje . 2,5 A to dużo zobacz czy radio nie jest żle podłączone ,sprawdż także czy po zamknięciu pokrywy bagażnika gaśnie w nim podświetlenie .
Opublikowano
no właśnie w taki sposób sprawdzałem bezpieczniki i na kilku sie wachało tylko 2.50 na 2,49 radio jest podłączone ok nawet je odłączyłęm i dalej to samo a lampka w bagażniku wogóle się nie zapala ale tak już było zanim się to zwarcie robić gdzieś... Wszystko się zaczeło po wymianie silnika.. Sprawdziłęm tez wszystkie cewki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.Kolego 2,5ampera to zbyt mały pobór by rozładować aku w 20 min.W spoczynku to dużo,ale to raptem 30wat.Wyjmowałeś przekazniki w szczególności ten biały od kompa?A jeżeli faktycznie pada po 20min to aku jest nienaładowany i wina może tkwić w alternatorze.Sprawdz czy masz odpowiednie ładowanie bo uszkodzona dioda w alternatorze powoduje że alternator kradnie prąd.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Tzn. Akumulator naładowany na maxa i ładowanie mam na włączonych światłach nie całe 14 więc jest dobre a zwarcie dziś znalazłem niewiem jakim cudem ale jest ono albo na rozruszniku albo na alternatorze przy poprzednim sprawdzaniu kolega który mi podawał pomary z miernika musiał cos przeoczyć dzis odkręciłęm te kable w tej skrzyneczce z przodu po stronie pasażera i pobór spadł do poniżej 2 było 1. z czymś teraz mi zosatło jechac na kanał i sprawdzac podłaczenie tych dwóch rzeczy.

Dziękuje bardzo za pomoc problem prawie że rozwiązany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.