Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cholera nie wiem co to może być, 2gi raz już mi się zdarzyło, że podczas hamowania zaczęło mi cholernie dudnić w prawym przednim kole i wściekle rzucać całym autem bardziej niż jakbym na całkowitym kapciu jechał, a po wyhamowaniu i ruszeniu od nowa zero nieprawidłowości. Po takiej akcji cholernie mi się nagrzewa to koło. Nie wiem co to może być, łożysko jakby było zużyte to by cały czas waliło, klocki mam w porządku... Może tłoczek lubi się zapiec a tarcza lekko krzywa jest? Na co dzień nic mi tam nie wali ani się nie grzeje nawet przy bardzo ostrym hamowaniu, po prostu zdarza mu się to. Po rozebraniu koła wszystko wygląda jak należy... Co to może być ? :D Aż strach teraz szybciej jeździć, bo jakby mi się to zdarzyło przy hamowaniu z dużej prędkości to mogłoby być naprawdę nieciekawie :norty:

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Najprawdopodobniej tłoczek w zacisku ci się zapieka i nie odpuszcza,zdejmij zacisk,wysuń tłoczek ok.2cm naciskając lekko na pedał(tylko uważaj żeby nie wyskoczył,najlepiej robić to w dwie osoby)i przeczyść drobnym papierem,po zabiegu ściśnij tłoczek jakimś ściskaczem żeby się schował,posmaruj prowadnicę specjalnym smarem do hamulców i sprawdź klocki.Powinno pomóc ,u mnie pomogło :D
Opublikowano
Najprawdopodobniej tłoczek w zacisku ci się zapieka i nie odpuszcza,zdejmij zacisk,wysuń tłoczek ok.2cm naciskając lekko na pedał(tylko uważaj żeby nie wyskoczył,najlepiej robić to w dwie osoby)i przeczyść drobnym papierem,po zabiegu ściśnij tłoczek jakimś ściskaczem żeby się schował,posmaruj prowadnicę specjalnym smarem do hamulców i sprawdź klocki.Powinno pomóc ,u mnie pomogło :D

A nie zacznie puszczać płynu jak go przeszlifuję i trochę przesadzę? :D No spróbuję, jak nic to nie da to najwyżej zacisk na szrocie kupię z tego auta, z którego na tył już kupiłem ;) Tak podejrzewałem, że to może być to ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

nie powinien puszczać. Najgorzej jest jak tłoczek jest skorodowany i ma wżery którymi po oczyszczeniu na bank będzie wyciekał płyn. Jeżeli chodzi o samo wyczyszczenie papierkiem ściernym z syfu i nalotu to śmiało można.

 

Rzucanie kołem podczas hamowania to oznaka krzywej tarczy lub luzu na wahaczu.

Opublikowano

Koło się może grzać z dwóch powodów:

1. hamulec Ci trzyma, ale wtedy to byś miał tarczę rozgrzaną do czerwoności i charakterystyczny zapach palonego hamulca

2. łożysko się skończyło.

 

Możliwe rozwiązania to:

lewarek,koło w górę i kręć, jak huczy to łożysko, jak trze to hamulec :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Wykrakałem :D I zapieczony tłoczek, i wahacz do wymiany ;] Po wyczyszczeniu zacisku i lekkim szlifie tłoczka już nie trze i się nie grzeje, ale jeszcze lubi przydudnić przy hamowaniu ;] Zrobię ten wahacz i powinno być ok

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.