Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Niedawno kupiłem BMW e36 1.8tds 1995r compact, 251k km, w 10.2010 był podobno;) robiony remont silnika (mam fakturki z serwisu BMW). Dzisiaj po małej trasie ok 50 km, podnoszę maskę, a tam spod obudowy filtra powietrza(tak się mi wydaje;)) wydostaje się hmmmm taki lekki biały, nie gęsty dym...rozkręciłem obudowę filtra i zauważyłem troszkę oleju na obudowie (kilka dni też temu sprawdzałem filtr i też była tam plama, ale ją wytarłem). Silnik po przegazowaniu nie kopci wogóle. Wszystko wydaję się być w porządku podczas jazdy i zapalania.

Proszę bardzo o pomoc, bo przed wjazdem do mechanika chciałbym mieć jakieś pojęcie co to może być, bo wiadomo jak się mechanicy obchodzą z kimś kto ma średnie pojęcie o mechanice:) cuda dziwy i rachunek jak za zboże:/

Z góry dzięki za pomoc:)

Pozdrawiam

Szymek

Edytowane przez goral8611
Opublikowano

A no własnie jak zauważyłem że źle napisałem temat to przeczytałem twojego posta:)

 

 

a no widze, że do poprawiania postów to się ktoś zawsze znajdzie, ale do pomocy to już nie za bardzo;/

Opublikowano
No są jeszcze ludzie chętni do pomocy:):) Dzięki wielkie za pomoc:):) a jeśli jeszcze mogę zapytać tutaj, bo nie chce zakładać nowego postu....muszę zdemontować tłumik...koncową część się znaczy. Z tego co się rozglądałem to są tam przy wylocie chyba dwa mocowania (takie luźne:)) i potem gdzieś na środku dwie śruby ?? czy jeszcze jakieś mocowania? I czy muszę o czymś wiedzieć jak będę to rozkręcał??:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.