Nie nie:) to raczej z odmy olej, bo właśnie to mały wylocik odpowietrzający trafiający od razu do filtra, wręcz skierowany w strone wlotu do turba. Pytałem w paru sklepach i nie mogą znaleźć odmy do mojej wersji autka. A tak wogóle to dzisiaj od rana wziąłem się do pracy;p i wyczyściłem zawór EGR....troszkę syfu tam było, nie jakaś tragedia, ale jednak....no i po pewnej przejażdżce nie wiem czy to kwestia autosugesti...ale tak jakby autko na niskich obrotach zaczęło lepiej chodzić...tak jakby więcej mocy, nie muli. Teraz mam takie pytanko....gdzie jest w tym cudzie turbina i elektrozawór sterujący?? bo to też bym chętnie wyczyścił, a jak się wyposażę w uszczelki to odkręcę kolektor i jak zdobędę 15 torx'a to wezmę się za odmę. Co mnie zastanawia to po rozebraniu tego wszystkiego auto zaczęło się mi "pocić" a właściwie zaczęło się lać (olej) i to o życie....nie wiem czy to po rozebraniu, czy po odpaleniu autka już z wyczyszczonym (za pierwszym razem zapomniałem podł wtyczkę do elektrozaworu od egr;)), wogóle to taka mała kosteczka (da się to wyczyścić/rozebrać?) ale szybko się opamiętałem i podłączyłem. Na początku po zapłonie obroty lekko falują, ale potem już jest ok. Co ciekawe też bez wł elektrozaworu silnik miał większe obroty ok.900, a z wł najpierw stawia ok 900, potem schodzi na coś w okolicy 800.