Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim BMW gdyż na ciepłym silniku całkowicie brakuje mocy...

Na zimnym jest wszystko w porzadku idzie jak przystało na 520i i nie ma żadnych problemów, gorzej zaczyna się jak wzrasta temperatura. Obroty do 3 tys. bardzo opornie wzrastaja, jakby nie chodziła na wszystkie cylindry i brakuje mocy. Na temperaturze pracy jest całkiem źle, kompletnie nie ma mocy, szarpie i nie chce jechać...

Dodam że świece są wymienione, przebicia na przewodach nie ma, ciśnienie na tłokach jest w porządku.

Potrzebuje możliwych usterek które powodują takie zachowanie samochodu.

Opublikowano

Masz jeszcze m20b20? Nie sądze... a w m50b20 zaworów sie nie reguluje.

Przyczyn braku mocy może byc multum, więc najlepiej zacząć od kompa i sprawdzić błędy.

Może przepłyka, moze pompa, może nieszczelny dolot, sonda lambda, czujnik położenia wału...

Opublikowano

Z tych co napisałeś to jedynie pompa i czujnik położenia wału nie były sprawdzane...

Reszta była i wszystko było ok. Ale czy pompa i czujnik dawały by o sobie znać po rozgrzaniu samochodu???

Co mogło by się z tym dziać??

Opublikowano
Nie chcę straszyć, może tak się dziać gdy do wymiany jest już uszczelka pod głowicą, są twarde węże (jak kamień gdy silnik jest zagrzany)?? możesz zrobić analizę CO2 w chłodziwie koszt około 30zł i masz odpowiedź czy uszczelka jest ok.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Już wszystko ok.

Uszczelka była dobra. Pomogła wymiana jednej cewki (przepaliła sie) i wymiana czujnika (nie do końca wiem od czego taki z przewodem około 15cm i pinem na końcu;). :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.