Skocz do zawartości

Brak powera po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie - czy w waszych beemkach też tak jest, że bez względu na ciepłotę silnika, przez kilka pierwszych sekund po uruchomieniu auto nie ma mocy??? Tzn nie chodzi mi oczywiście o piłowanie silnika do czerwonego pola, ale o normalne codzienne w miarę dynamiczne ruszanie samochodem jak np. spod świateł na skrzyżowaniu. Wiadomo, że BMW jak jest na niebieskim polu to słabo jedzie, ale u mnie jest tak samo jak auto jest ciepłe - np. jadę autem do sklepu, auto łapie pełną temperaturę, po czym stoi zgaszone pod sklepem przez kilka minut, po czym jak się go odpali to nie jedzie. Czy to normalne??
Tomek
Opublikowano

Nie jest to normalne.

Nalezyaloby sprawdzic czy w pompie paliwa nie cofa sie paliwo spowrotem do zbiornika, filtr paliwa.

No jezeli to nie pomoze to sprawdz filtr powietrza. Jak nie to przeplywomierz czy sie nie zawiesza w dolnym punkcie.

Opublikowano
Sprawdź, czy nie pachnie benzyną pod maską, tuż po odpaleniu zimnego silnika. Być może masz wyciek paliwa, o którym jeszcze nie wiesz. Wskutek tego silnik nie dostaje pełnej dawki benzyny i przez to cierpi na niedostatek mocy.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Sprawdzałem ciśnienie pompy paliwa - jest ok. Wycieku paliwa brak. Przepływomierz nowy - sprawdzony, pomierzony, jest ok. Co jeszcze może być padnięte albo raczej padające??? Dodam, że dzisiaj miałem jeszcze jeden dziwny objaw - jadąc trasą, równo ok 140 km/h, w pewnej chwili auto zachowało się jakbym zdjął nogę z gazu - mocno wyczuwalny brak mocy, po prostu samo zaczęło zwalniać, przez kilka chwil na wciskanie gazu prawie nie reagowało, tzn. bardziej ryczało ale nie przyspieszało, po czym jak przychamowałem, zredukowałem biegi to z powrotem załapało i było ok. Miało tak 2 razy. Co to może być, bo powiedziałbym, że to trochę niebezpieczne.... Wcześniej miałem czasem podobne odczucia ale przy małych prędkościach tzn. np. dojeżdzając do skrzyżowania i redukując do 2 i znów przyspieszając wydawało mi się parę razy że auto przez chwilę nie ma ciągu, ale myślałem do tej pory że mi się wydawało.....a teraz to już jestem tego pewien. POMOCY!!!
Tomek
Opublikowano

redukcja mocy wynika z tego, że ECU przechodzi w tryb awaryjny i zablokowuje kąt zapłonu - powodów może być wiele od prostego czujnika po brak zasilania na ECU

 

najlepiej po koleji wszystko mierzyć i sprawdzać i to w dodatku najlepiej od wtyczki ecu i sprawdzać co komp widzi

 

dopiero później stawiać diagnozę,

 

a na końcu wymieniać !!!!!!!!!!!!!!!

 

Tomek

:roll:

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.