Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak jak w temacie. Da radę to zrobić samemu? Mając niewielkie doświadczenie w mechanice? Dzisiaj tak patrzyłem się na ten pasek... patrzyłem i doszedłem do wniosku, że nie zdejmowałbym tego wiatraka, poluzowałbym mocowanie alternatora, alternator przesunąłbym do dołu, tak żeby powstał spory luz na starym pasku, zdjąłbym go i założył nowy, po czym alternator ustawiłbym na swoim miejscu. Da się tak? :) Czytałem teraz, że to sporo roboty jest... że rozrząd musi być nie przestawiony itp. Interesuje mnie mój sposób zmiany paska. Czy to jest możliwe?

Opublikowano
Mialem kiedys ten silnik ale nie pamietam dokladnie jak to wyglada.Ale raczej jest tak jak piszesz.O rozrzad sie nie martw-jest na lancuchu i przy tym zabiegu on cie nie interesuje.Raczej nie ma szans zeby cokolwiek popsuc przy tej operacji :D .Byle tylko odpowiednio potem naciągnąć ten pasek.
Opublikowano

No to mnie pocieszyłeś. :D

Bo teoretycznie to jest możliwe. Problemem mogłoby być przełożenie paska przez wisko... ale sposobem przechodzi. No to niedługo zapodam sobie pasek i spróbuję mojego sposobu.

Opublikowano
Bentleya sobie ściągnij. Link jest w temacie najczęściej zadawane pytania! Bentley pokrywa zakresem silnik M10 w całości, po najdrobniejszą śrubkę.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.