Witam, Mam taki problem iż ustawiam obroty na odpowiednim poziomie (e30 m10 316), ok 0,8 a na drugi dzień mam np. 1,2. Trzeciego dnia tnie 1,5 albo znowu jest w granicach 0,8. Obroty nie falują, trzyma równo. O ile powinny spaść obroty po nagrzaniu silnika ? Powinno się je ustawiać na rozgrzanym silniku ? Wydaje mi się że te co dzienne wahania ustawionych obrotów są uzależnione od temp. zewnętrznej. Nie jeździłem trochę czasu samochodem i nie mogę teraz w 100% potwierdzić czy jak jest zimniej na dworze to był na dużo wyższych obrotach. Co do check-a. Kupiłem panel i przymierzałem się do polowania na wiązkę, ale zobaczyłem że mam przy zbiorniku z płynem do spryskiwaczy czujnik płynu. Czy to znaczy że w tym samochodzie był montowany check panel ? Gdzie szukać wiązki jeśli by była ? Pozdrawiam