Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kurna jak na poprzecznych to wygląda na to że to wachacze ... ale też może być końcówki drążka kierowniczego ewentualnie lożysko z przodu ... no i te tuleje co sam wymieniłeś co mają luzy ... nic więcej do głowy mi nie przychodzi ale napisz czy to są stuki czy skrzypienie bo jak skrzypienie to dochodzi jeszcze amor lub sprężyna

Grubo albo Wcale...

FWD Is For GAY :P

http://www.youtube.com/user/Pienio21?feature=mhum#p/a

Opublikowano
Podnieś prawy przód i osadź stabilnie. Potem obracaj koło po trochę i spróbuj nim poszarpać na boki jak szarpak. Jeśli będzie stukać to stawiam na wahacz.
Opublikowano
Nie zawsze na szarpaku to wyjdzie. W jednaj pozycji koła będzie cisza a przekręć o 2godziny to się można zdziwić jak może tłuc.
Opublikowano

Ja mam takie stuki na poprzecznych nierownosciach i wiem, ze to wala drazki stabilizatorow.

Nie zmienia to jakos znacznie warunkow jezdnych ale rzeczywiscie stuk jest jak wjezdzaz na np. prog

Generalnie zywotnosc stabilizatorow w warunkach drog krakowskich oceniam na 2-3 miesiace wiec staram sie tym stukiem nie przejowac do jakiejs wiekszej wymiany...

 

Oczywiscie najlepiej sprawdzic dobrze na szarpakach zeby wykluczyc wachacze i drazki kierownicze bo wade jednych i drugich bedzie na pewno widac dobrze szarpiac...

Opublikowano
W teścia e34 jest ten sam problem. Pojechałem nią na przegląd i wyszło (zresztą do brata :D ) i wyszło, że zawieszenie jest w 100% ok. Po naprawdę dokładnych oględzinach wyszło nam, że na kolumnie kierownicy jest łącznik (coś w rodzaju przegubu) i to on właśnie stwarza takie pukanie. Wyczuliśmy ten luz w następujący sposób: przy otwartej masce brat trzymał za kolumnę a ja bardzo szybkimi krótkimi ruchami ruszałem kierownicą w prawo i lewo i w ten sposób on wyczuł ten luz na kolumnie. Przynajmniej w teścia e34 524d tak jest.
Opublikowano
Ale to nie są stuki w zawieszeniu a w kolumnie kierowniczej. Trochę nie to miejsce. Przy uszkodzeniu zawieszenia ruszanie kierownicą raczej nie pomoże.
Opublikowano
W przypadku który opisuje też byłem przekonany, że puka coś w zawieszeniu a na stacji wyszło, że właśnie przegub w kolumnie. Pytałeś co tam jeszcze może stukać więc Ci podpowiadam.
Opublikowano
witam a sprawdzałeś gumowy element mocujący drążka środkowego tez lubi sobie postukać i podpisze się pod kolegami wyżej to może być drążek ustalający lub jak potocznie co niektórzy mówią wahacz górny Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.