Skocz do zawartości

320d - Chwilowe spadki mocy


Dexter87

Rekomendowane odpowiedzi

filtr odmy zmieniałeś :?: Jak nie to zmień.

Kolega ma CYKLON... filterki tylko w M47 i wczesnych poczatkach M47N :cool2:

Miałem na myśli separator pod ogólnym pojęciem filtra odmy a co powiesz na to że u mnie siedział przed wymianą sznurkowy(filcowy filtr odmy) oczywiście wymieniłem na separator, także nie wiem czy u mnie był kiedykolwiek tam zaglądał bo jeśli nie to montowany był najpierw filtr a dopiero od modelu E90 zrezygnowano z montażu filtra na rzecz separatora, więc jeśli ktoś w późniejszym czasie wymieniał ów filterek to zapewne został założony separator a nie filterek, nie ważne każdy bardziej wtajemniczony wie o co chodzi.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odświeżę temat. Mam ostatnio problem, nagłych zaników mocy. Zaraz po odpaleniu auto idzie jak burza, ale czasem auto nie idzie, mimo pedału w podłodze i "kick downa". Po zatrzymaniu auta, zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy i tak w kółko. Przeczyściłem dziś elektrozaworek sterujący turbiną, separator oleju świeżo wymieniony, egr przeczyszczony. Nie przeczyściłem z braku czasu elektrozaworka egr, ale wydaje mi się, że akurat to ma najmniejsze znaczenie. Przepływomierz mam już nowego typu - takie już kupiłem auto. Jak sprawdzić czy elektrozawór sterujący jest walnięty - błędów w INPIE nie ma żadnych.

Przeczyściłem elektrozawór egr- zero zmian, odłączyłem egr - zero zmian, obydwa elektrozaworki nasmarowałem wd-40, zero zmian, przepływomierz sprawny - sprawdziłem pomiary kompem. Nie mam pomysłu. Wężyki szczelne, zresztą nie miały by wpływu na wyłączanie i włączanie auta. Została wymiana zaworków i ew wymiana czujnika doładowania, chociaż błędu nie wywala a ciśnienie pokazuje na biegu jałowym 1040 Hpa... (czy to aby nie za wysokie?)

 

Pomóżcie

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Odświeżę temat. Mam ostatnio problem, nagłych zaników mocy. Zaraz po odpaleniu auto idzie jak burza, ale czasem auto nie idzie, mimo pedału w podłodze i "kick downa". Po zatrzymaniu auta, zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy i tak w kółko. Przeczyściłem dziś elektrozaworek sterujący turbiną, separator oleju świeżo wymieniony, egr przeczyszczony. Nie przeczyściłem z braku czasu elektrozaworka egr, ale wydaje mi się, że akurat to ma najmniejsze znaczenie. Przepływomierz mam już nowego typu - takie już kupiłem auto. Jak sprawdzić czy elektrozawór sterujący jest walnięty - błędów w INPIE nie ma żadnych.

Przeczyściłem elektrozawór egr- zero zmian, odłączyłem egr - zero zmian, obydwa elektrozaworki nasmarowałem wd-40, zero zmian, przepływomierz sprawny - sprawdziłem pomiary kompem. Nie mam pomysłu. Wężyki szczelne, zresztą nie miały by wpływu na wyłączanie i włączanie auta. Została wymiana zaworków i ew wymiana czujnika doładowania, chociaż błędu nie wywala a ciśnienie pokazuje na biegu jałowym 1040 Hpa... (czy to aby nie za wysokie?)

 

Pomóżcie

 

Pozdrawiam

 

U Mnie było to samo, identycznie. Dodam ze auto jak jechałem np. od 0-140km/h szło jak burza i nagle jak by mu moc odeszła więcej niż 140km/h ni huhu. Zatrzymałem auto na poboczu zgasiłem i odpaliłem i wszystko wracało do normy. Sam nie wiem co było przyczyną. Przeczyściłem zaworek od sterowania turbiną i wymieniłem wszystkie przewody od podciśnienia na nowe, tez czyściłem EGR i pomogło. Ja bym stawiał na ten zaworek, moze u Ciebie jest juz na tyle uszkodzony ze czyszczenie mu nie pomogło. Nie jest to droga czesc. Ale zapytaj jeszcze innych na forum niech sie wypowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, dziś jadąc do pracy ruszyłem energicznie ze świateł i przeciągnąłem dziada po obrotach i nagle stracił moc w tym czasie zaczęło jakby trząść silnikiem i lewarkiem od zmiany biegów. Myślałem,że nie dojadę do pracy,ale po chwili złapał pełną moc i normalnie dojechałem do pracy.

Co się mogło stać? Turbo się kończy rzeczywiście? Wtryski padają? Coś się zawiesiło?

Elektrozawór?

Ludzie dajcie jakieś racjonalne wytłumaczenie od czego mam zacząć sprawdzanie. Najbardziej zastanawia mnie to trzepanie autem :(

Geometrie mam wyczyszczoną, katy wywalone, EGR zaślepiony blaszką w środku, elektrozaworki wyczyszczone,turbo luzów nie ma, nie bierze oleju,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś jadąc do pracy ruszyłem energicznie ze świateł i przeciągnąłem dziada po obrotach i nagle stracił moc w tym czasie zaczęło jakby trząść silnikiem i lewarkiem od zmiany biegów. Myślałem,że nie dojadę do pracy,ale po chwili złapał pełną moc i normalnie dojechałem do pracy.

Co się mogło stać? Turbo się kończy rzeczywiście? Wtryski padają? Coś się zawiesiło?

Elektrozawór?

Ludzie dajcie jakieś racjonalne wytłumaczenie od czego mam zacząć sprawdzanie. Najbardziej zastanawia mnie to trzepanie autem :(

Geometrie mam wyczyszczoną, katy wywalone, EGR zaślepiony blaszką w środku, elektrozaworki wyczyszczone,turbo luzów nie ma, nie bierze oleju,

teraz ciężko mi się domyslać o jakie auto pytasz czy Twoje z opisu czy z tytułu wątku ... jesli Twoje musisz sprawdzic parametry , być może cos z cisnieniem na szynie się dzieje ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli silnik nie byl rozgrzany mogly ''podwiesic'' sie zawory po czasie wraca do normy powoduje to zwiekszone cisnienie oleju na zimnym silniku (gesty olej) hydroregulatory otwieraja zawory pomaga im tez cisnienie doladowania ktore naciska na wewnetrzna strone grzybka zaworu... duzo by tu pisac poprostu jest to niekontrolowane otwieranie sie zaworow :cool2:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 530d M57 184KM ;) i kurde wszystko mam wymienione nawet wężyki od podciśnień.

A jak to? przez co sie to zawiesiło to normalne? Czy trzeba coś działać w tym kierunku? Silnik byl wtedy na pewno noe dogrzany ale nie zimny. Czyli Marcin91 ty juz kiedyś tak miałes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Liqui Moly 10W40 z Mos2. a czemu pytasz? Zaskoczyło mnie to bo śmigam autem już ppnad 2 lata i pierwszy raz miałem taki objaw. Bo reszta rzeczy takie jak turbo czy elektrozaworki egr było robione...

A jak uniknąć takich sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 0w30 lub 5w30 nie zrobi tak ale to nic takiego zanim nie osiagnie 80-90 stopni lagodniej rozpedzac na 1 i 2 biegu i to wszystko :wink:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.