Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Padł mi czujnik w jednym kole od ABS-u. Zaświeciły się kontroli od ABS-u, kontroli trakcji i błąd od ciśnienia powietrza w kołach. No to normalne objawy padniętego czujnika. Dzisiaj jak jechał ni z tąd ni z owąd wyskoczył błąd tempomatu, aktywnego układu kierowniczego (zaczęła ciężej chodzić kierownica) przestał działać prędkościomierz, economizer i nie nalicza tez przejechanych kilometrów. Czy to wszystko może być związane z uszkodzonym czujnikiem od ABS-u?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wszystko może być związane z awaria czujnika ABS. W kazdym razie po wymianie trzeba będzie zrobić kalibrację czujnika połozenia kierownicy.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Tak jak kolega powyżej, na 100% regulator napięcia. Taka mała uwaga, w serwisie coś koło 450zł, a w Intercarsie widziałem za 150.
Opublikowano
Zmówiłem najpierw czujnik ABS-u i wtedy się zobaczy co dalej. Napięcie ładowania mam około 14,8 V i skacze mniej więcej o jakieś 0,06V.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napięcie ładowania mam około 14,8 V i skacze mniej więcej o jakieś 0,06V.

 

Mierzone na akumulatorze czy z meni ukrytego?.

Opublikowano
Po wymianie czujnika dalej to samo. Ręce opadają :mad2: . Czy ktoś wie gdzie dalej idą te przewody od czuników bo wchodzą w nadkola i dalej nie wiadomo. Idą gdzieś dalej do jakiegoś kompa? Może są jakieś przekaźniki jeszcze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.