Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

no i stalo sie... nasze piekne drogi daly sie we znaki mojej beti :( musze wymienic kilka rzeczy... wlasciwie to sporo... laczkiki, drazki, swoznie, gumy :) nazbieralo sie :) teraz nasuwa sie pytanie: czy warto zakladac czesci regenerowane czy lepiej kupic nowe?? no i jesli ktos sie orientuje to jak to wychodzi cenowo?? chodzi o 320 :)

pozdrowka

edi

Opublikowano
W przypadku E36 wszystkie elementy zawieszenia jak sworznie i silentbloki oraz gałki są wymienialne. Sworznie zewnętrzne tzw. komfort lubią wyrabiac się nie tylko na samym sworzniu, ale również urywać na swojej poduszce komfortowej. Firma Mayle produkuje sworznie zewnętrzne dla E36 bez tych poduszek, co uważam przy naszych drogach jest najlepszym rozwiązaniem. Regeneracja.....hmmm w przypadku E36 możnaby było regenerować drązki kierownicze, gdyż są one drogie, ale pod warunkiem, że uda się je rozruszac na regulacji do zbieżności.
Opublikowano
dzieki za blyskawiczna odpowiedz :) czyli wynika z tego ze za duzo czesci nie uda mi sie zregenerowac? z tylu padla tuleja wahacza- czy tez tego sie nie regeneruje??
Opublikowano
no ale ja konkretnie nie pytalem tylko o tuleje :) do wymiany sa laczniki, drazki kierownicze, swoznie zwenetrzne te przy kole, gumy wachaczy przednich. sa tez jakies luzy na przekladni kierowniczej i tak samo nie wiem co z tym zrobic :( bo podobno malo warsztatow sie tym zajmuje
Opublikowano

Kup orginał, na bezpieczeństwie się nie oszczędza, takie jest moje zdanie i tego się trzymam.

 

sinentblok wachacza tylnego Lemforder 50zł

sworzeń wachacza przód przy kole 60zł Moog

łącznik stabilizatora około 35zł

Opublikowano
no ale ja konkretnie nie pytalem tylko o tuleje :) do wymiany sa laczniki, drazki kierownicze, swoznie zwenetrzne te przy kole, gumy wachaczy przednich. sa tez jakies luzy na przekladni kierowniczej i tak samo nie wiem co z tym zrobic :( bo podobno malo warsztatow sie tym zajmuje

 

Żadna regeneracja.....poprostu powymieniaj elementy uszkodzone, ceny nie są jakieś potwornie wysokie, jak zrobisz raz a dobrze i na dobrych jakościowo elementach to będziesz miał w miarę spokój z zawieszeniem.

Większy problem jest z maglownicą....jak ma duże luzy to tylko regeneracja albo znalezienie sprawnej używki ( cena podobna ....ok. 600 PLN )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.