Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. mam e34 520i zagazowaną. problem jest taki: po rozgrzaniu płynu chłodniczego dość obfite przecieki z chłodnicy a na postoju i zimnym silniku żadnej kropelki. nie bardzo rozumiem co sie dzieje bo gdyby chłodnica była dziurawa to przeciek byłby cały czas. dodam jeszcze że w trasie po przejechaniu 800km ubytek płynu zerowy a gdy tylko sie zakopie w jakiejś zaspie zaraz wywala płyn. wisco sprawne na 100% tylko brak pomysłu co to może być. prosze o pomoc i z góry dziękuje. pozdrawiam.
Opublikowano
Nie całkiem jest tak, że jak dziurka to musi uciekać non stop. Skoro jesteś pewien że to z chłodnicy a nie gdzieś po drodze to prawdopodobnie jest dziurka tylko mikroskopijna i płyn ucieka dopiero gdy się zagrzeje mocniej i wytworzy się ciśnienie.
Opublikowano
proste :P bo po rozgrzaniu płynu zaczyna wytwarzac sie cisnienie w układzie , na zimnym silniku masz termostat zamkniety a po zagrzaniu dopiero sie otwiera i nastepuje przepływ cieczy. odkrec sobie korek chłodnicy na zimnym silniku , nic sie nie dzieje , natomiast na rozgrzanym bedzie ci wylewac jak z fontanny :P
Opublikowano

Dziękuje koledzy jak tak mówicie to musi tak byc znaczy chłodnica do wymiany. A jeśli już tu jestem zapytam o jeszcze jedno szanownych fachowców na wolnych obrotach i zimnym silniku moja bunia szwankuje z obrotami i moc ma taką jakby siedział tam silnik od malacza:)

Znalazłem post z podobnym problemem tylko kolega nie pochwalił sie jak go rozwiązal. u mnie problem znika po przełaczeniu na gaz. nie ten sam samochód. podejrzewałem sonde ok dziala tylko w zakresie <0.2-0.3v> znaczy nie działa ale nie rozumiem dlaczego jak sie zagrzeje wszystko jest ok? czyżby podgrzewanie sondy padło czy może jakiś czujnik temp??

Opublikowano
Sprawdz pompe paliwa czy daje odpowiednie ciśnienie.Może być też filtr paliwa zapchany. Przez sonde napewno nie będzie zmulony na zimnym.
Pozdrawiam
Opublikowano

Edytuj zamiast tworzyć nowy post :wink:

Jak STAG to sekwens. Na początek go odpal i na postoju trzymaj na wyższych obrotach (2-2,5 tys) i kukaj skąd dokładnie cieknie. Może być chłodnica, może uszczelka, ring albo wężyk.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest dopuszczalne zebuy z czasem ubywało płynu z chłodnicy? jak mam rozgrzny silnik w zbiorniczku wyrównawczym płyn jest 4 cm od korka a dziś rano jak sprawdzałem na zimnym to było około 20 cm od korka czy takie zjawisko jest normalne??
Opublikowano
To jest termorozszerzalność płynu a trochę tych litrów tego jest. Zobacz czy jutro będzie taki sam poziom na zimnym i ciepłym.
Opublikowano
Może to oznaczać , że termostat Ci się nie otwiera , a temp. w normie ?

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
Najpierw przeprowadź odpowietrzenie układ a jak to nic nie da to sprawdź termostat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.