Skocz do zawartości

Problem z podświetleniem deski i pozycyjnymi z prawej strony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

nie palą mi się pozycyjne z prawej strony auta zarówno przód i tył, kierunki, stopy i mijania działają bez problemu...do tego wysiadło całe podświetlenie wnętrza łącznie z zegarami ale kontrolki w zegarach działają. Moja beta jest całkowicie wybebeszona w środku bo wstawiałem klatkę, ale kiedy odebrałem auto z klatką zamontowałem same zegary i wszystko działało bez problemu przez tydzień a dzisiaj przestało...jak myślicie czy to może być jakaś zwara, czy może nie bez znaczenia jest solidny mróz? Jeśli zwara to jak szukać?? Co myślicie?

Pozdro

Opublikowano
w razie draki... sprawdź jeszcze okablowanie :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
sprawdz przełącznik od świateł....

 

A co z nim może być nie tak skoro nie pali tylko prawa strona?

 

I bezpieczniki sprawdź!

 

Czy są bezpieki na lewą i prawą stronę? Myślałem że jest jeden na pozycje, jeden na mijania itd. Jeśli moim laickim myśleniem gadam głupoty poprawcie mnie proszę :)

Opublikowano

Różne rzeczy mogą się dziać. Mógł ktoś przed Tobą mieszać w instalacji. Diagnozę wszelkich usterek elektrycznych zaczynamy prawie zawsze od sprawdzenia bezpieczników. Sprawdź też, czy masz masę wszędzie po tej stronie, która się nie pali, bo instalacja jest właśnie stronami zrobiona.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Różne rzeczy mogą się dziać. Mógł ktoś przed Tobą mieszać w instalacji. Diagnozę wszelkich usterek elektrycznych zaczynamy prawie zawsze od sprawdzenia bezpieczników. Sprawdź też, czy masz masę wszędzie po tej stronie, która się nie pali, bo instalacja jest właśnie stronami zrobiona.

 

Pozdrawiam

 

A jaki związek może mieć z tym brak podświetlenia zegarów?

To już ostatnie pytanie :lol:

Opublikowano

Podświetlenie zegarów to może być bezpiecznik... Sprawdź też masę na kolumnie kierowniczej (pod osłoną nad kolanami, pod kierownicą wysoki brązowy kabelek przykręcony śrubką).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Podświetlenie zegarów to może być bezpiecznik... Sprawdź też masę na kolumnie kierowniczej (pod osłoną nad kolanami, pod kierownicą wysoki brązowy kabelek przykręcony śrubką).

 

Pozdrawiam

 

Dzięki bardzo!

Pozdro

Opublikowano

Problem rozwiązany :)

Po pierwsze walnięty był bezpiecznik nr 23 a więc podświetlenie tablicy rejestracyjnej, rozdzielczej i prawej strony świateł postojowych :D

Po drugie miałem jeden przetarty kabelek idący do prawej lampy z tyłu więc może sie do tego przyczynił...

Mattiss Ty wiesz :lol:

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.