Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na czym dokładnie polegają te opcje wyposażenia:

 

S217A ACTIVE STEERING Aktywny układ kierowniczy

S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S928A TYIRE CONTROL Sterowanie opon

 

Dobry jest to system głośników w E60?

 

S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi

http://lukas.seoline.pl/bmw/lukaschemp_bmw_logo.png
Opublikowano
Pierwsze chodzi o to że masz servotronic, fajna sprawa na parkingach, niecały obrót i już koła na maksa skręcone, ja jeżdżę po mieście i na prawdę można to docenić, całkiem inaczej się steruje pojazdem. Drugie to utwardzone i obniżone zawieszenie fabryczne, ładnie wygląda, ale czujesz każdą dziurę. Trzecie to też opcja dość fajna, system dzięki któremu buda samochodu nie przechyla się na zakrętach, czytałem na forum i właściciele to chwalą, ja tego niestety nie mam. System załadunkowy to raczej chodzi o haczyki w bagażniku, gdzie możesz zapiąć siatkę żeby się nic nie przemieszczało. Sterowanie COP nie mam pojęcia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego. Servotronic to nie Active Stering. Nie myl pojęć. ;) Servotronic to zmieniająca się siła wspomagania zależna od prędkości. Active Stering to zmiana "przełożenia" układu kierowniczego zależna od prędkości jazdy. Czyli tak jak pisałeś, na parkingu wystarczy mały ruch kierownicą aby koła skręciły mocno.

 

THROUGH-LOAD SYSTEM to o ile kojarzę otwór w oparciu kanapy pozwalający na załadunek długich przedmiotów jak narty itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.