Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam taki problem ze auto ma odcinke paliwa na 3800 obrotow. po podlaczeniu do kompa wykazalo blad zaworu sterujacego turbo(egr)- wymienilem na nowy i dalej to samo. ktos ma jakies pomysly co to moze byc? bmw e46 330d 2000r sedan

Opublikowano
Sam błąd zaworu EGR nie oznacza, że zawór był uszkodzony! Możliwe, że słynny elektrozaworek sterujący podciśnieniem jest uszkodzony. Lub też przewód podciśnienia jest uszkodzony. W tym kierunku radzę posprawdzać
Opublikowano
jakby ktos mial taki problem to juz znam rozwiazanie, ukruszone wlotka do zbiorniczka podcisnieniowego. warto sprawdzic caly uklad podcisnienia od turbo:)
Opublikowano
jakby ktos mial taki problem to juz znam rozwiazanie, ukruszone wlotka do zbiorniczka podcisnieniowego. warto sprawdzic caly uklad podcisnienia od turbo:)

hehe...to samo miałem przy diagnozie tego samego silnika. Pęknięty króciec puchy vacum... po wymianie puszki znowu FULL BOOST :mrgreen: ...trudne do diagnozy, ale warte uwagi. szerokości :cool2:

Opublikowano

ponawiam.

zmienilem elektrozawor przewody od podcisnienia, puche vacum pojechalem na komnpa skasowalem bledy ...... i kilka godz bylo ok. i znowu raz na czas auto kreci sie tylko do 3500rpm i jeszcze teraz doszlo do tego ze auto czasem jedzie bez turbo, dopiero jak puszcze gaz i znowu wcisne turbo sie zalaczy. co to teraz moze byc? zastanawiam sie nad wymiana pompy paliwa zewnetrznej, moze to cos pomoze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.