Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam nastepujacy problem jak auto jest zimne wszystko jest ok ale jak posmigam mocniej i pochamuje tez mocniej zaczynaja sie drgania kierownicy dosyc spore po chwili ustepuja z ciekawosci zatrzymalem sie i sprawdzile kola tzn czy nie sa cieple prawy przod byl goracy w porownaniu do innych kol i teraz nasowa sie pytanie czy to jest tylko zacinajacy sie hamulec tzn zacisk czy cos powazniejszego i jak to naprawic bo w tych sprawach jestem laikiem Edytowane przez supersupe
Opublikowano

Jeśli prawy przód jest bardziej gorący to pewnie tłoczek nie odbija dobrze, a to że drgania są przy hamowaniu hmmmm może być już konsekwencją że tarł, tarcza się gotowała i pokrzywiła? Możesz odkręcić zacisk i sprawdzić czy bardzo opornie tłoczek włazi do środka i czy swobodnie wychodzi przy wciskaniu hamulca (potrzebna druga osoba). I uważaj, włóż jakąś deskę albo coś takiego w zacisk żeby Ci tłoczek nie wyskoczył całkiem! Jeśli marnie chodzi to można by go drobnym papierem ściernym wypolerować, ale wypada go wyjąć i potem odpowietrzać układ, ew wymienić uszczelkę tłoczka.

 

P.S popraw ten "chamulec" bo aż w oczy kole...

Opublikowano
jaka grobosc minimalna powinny miec tarcze hamulcowe?? a jak na zimnym hamuje nie ma zadnego bicia ani nic jak bardzo mocno chamuje tez nie ma tylko jak wstawie i duzo bede hamowal zaczynaja sie problemy wtedy musze zwolnic i problem mija tzn chyba sie chlodzi i jest ok to tak wyglada ze przy duzych temperaturach zaczynaja sie problemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.