Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku otóż jak auto ma mało paliwa to ciężko je odpalić (odpali po dłuższym kręceniu rozrusznikiem) i jak już odpali to za drugim razem pali normalnie. co może być przyczyną czy zacinająca się pompka w baku czy może jakiś czujnik położenia wału. jak sprawdzić jedno i drugie . dodam że paliwo się nie cofa i nie ma bąbli powietrza w tym przewodzie między filtrem paliwa a pompą wtryskową
e36 318i kombi 1999r
Opublikowano
U mnie też nie za chętnie odpala i rusza przy niskim stanie paliwa ale po tankowaniu jest wszystko w porządku. Myślę że to standardowa reakcja pompy paliwa.
Opublikowano

W teścia e34 524 jest ten sam problem. Jak silnik jest zimny i jest nie za wiele paliwa (a u niego zawsze jest nie za wiele max 20 parę L) to też ciężko pali. Trzeba długo kręcić.

Najpierw zapalają się dwie kontrolki od grzania świec i pomarańczowa kontrolka z wizerunkiem wtrysku po czym zapala się zielone kółko ze strzałką, gaśnie kontrolka od świec potem wtrysk i wtedy zaczyna się kręcić rozrusznikiem (zielone kółko ze strzałką ciągle świeci) i wtedy pali najlepiej. Nie wiem może to przypadłość starszych BMW z silnikiem diesla.

Opublikowano
Również się podpisuję pod postami wyżej :D To chyba normalne w starych dieslach (U mnie 525 tds)

Ja akurat mówiłem o benzyniaku :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.