Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, miałbym prośbę o pomoc. Co polecacie bardziej części oryginalne czy zamienniki. Jeżeli zamienniki to jakiej firmy są dobrej jakości w przystępnej cenie. Chodzi mi dokładnie o drążek kierowniczy, tarcze i hamulce do e38 z 97 roku. Będę wdzięczny za podpowiedź.
Opublikowano
kolego, krótka piłka, LEMFORDER.... klasa ale i cena, bardzo dobre są też MEYLE i ponoć MOOG, meyle testowałem naprawde ok i cena niższa, MOOG tylko znam opinie, stać Cię to nie oszczędzaj i kładź lemfordera, jak masz mniej kabony kładź poprostu dobre zamienniki, włożysz paździesz to poprostu będziesz miał tzw. "jak dbasz tak masz" ; )
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Drążek kierowniczy środkowy

LEMFORDER - 575,47 zł

FEBI - 454,14 zł

MEYLE - 448,63 zł

NK SBS - 437,91 zł

 

Tarcza hamulcowa przednia

TEXTAR - 233,54 zł szt

MEYLE - 213,17 zł szt

SBS - 218,47 zł szt

 

Klocki hamulcowe

TEXTAR - 236,90 zł

MEYLE - 176,63 zł

SBS - 176,90 zł

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Jeżeli chodzi o tarcze i klocki to ja zdecydowanie polecam Zimmermana, to są chyba takie jak oryginalnie kładzone. Za komplet tarcz przód+tył, klocków przód+tył i czujniczków zużycia zapłaciłem torszkę ponad 1000 zł także nie jest źle.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeżeli chodzi o tarcze i klocki to ja zdecydowanie polecam Zimmermana, to są chyba takie jak oryginalnie kładzone.

Oryginalnie dla BMW zestawy hamulcowe wykonuje ATE, TEXTAR i JURID.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
tak dokladnie orginal to ATE, TEXTAR I JURID, ja jednak jezdze na zimmermana i powiem szczerze ze moim zdaniem jakoscia nie odbiegaja od ATE
Opublikowano
kupiłem teraz na przód tarcze Zimmermana Sport Disc nawiercane :) po 350 zł szt. Jeszcze nie założyłem bo czekam na tarcze na tył także nawiercane. Jak zmienie to napisze co i jak :) Pozdro
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano

Na ATE przejechałem 30 km i się pokrzywiły, nadmienię tylko że mój styl jazdy tym autem przypomina 90 letniego dziadka jadącego w orszaku pogrzebowym, dlatego też założyłem Zimmermany + klocki Zimmermana, zrobiłem już praiwe 500km i jest ok.

 

Nie wiem może trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
To też słyszałem dlatego zdecydowałem się na gładkie :) i nie narzekam.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
pierwsze słyszę , że zimmermann nawiercany pęka...
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
tak peka kolega miał w swojej e 38 nawiercane zimmermana ja mam zwykłe i jemu pekła z przodu,zmienialismy prawie w jednym czasie, nie polecam zadnych tarcz nawiercanych poniewaz w e 38 był zawsze problem z tarczami z przodu bo nawet zwykłe lubialy sie przegrzewac i krzywic, nie wiem czy z tyłu jest tak samo czy problem wystempuje tylko z przodu
Opublikowano
no okaże się...Pzdr
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano

Generalnie E38 jest dosyć ciężkim autem i myślę że przednie tarcze bardzo mocno pracuja i to dlatego pękają, szczególnie że w nawiercanych struktura materiału jest naruszona.

 

Poza tym czy naprawde ktoś jeździ tym autem cały czas wciskajać gaz w opór, a potem hamulec i tak cały czas? Wydaje mi się że nawiercane nie są do tego auta tak bardzo potrzebne.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

powiem szczerze, że ta nawiercana na pewno rożni się materiałem od zwykłej bo nie wierze że po prostu z zwykłej nawiercili jakieś otwory i tyle. Na pewno z wierzchu jest pokryta tj srebrem chcoiaż nie wiem co to jest.

może i pękają...trudno po to są reklamacje ale pomyślcie nawet sobie jakbyście byli prezesem firmy zimmermann i doszłaby do Was wiadomość że wasz produkt SPORT DISC pęka to co byście zrobili ? ja bym albo wycofał to z produkcji albo poprawił jakość tych tarcz bo na pewno nie kazałbym dalszej jej produkcji...Zresztą będziemy wiedzieć jak je założę. Po prostu czekam na cieplejsze dni abym mógł już wrzucić razem z tarczą swoje ukochane flegi 18' :)

 

P.S na tył też mam zamówione nawiercane zimmermana :)

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano

No zobaczymy, bardzo mnie ciekawi co się stanie. Ale życzę oczywiście jak najlepiej :). Ja chciałem mieć spokój i kupiłem gładkie, chociaż trzeba przyznać że naweircane wyglądają duuużo lepiej :)

 

Chciałbym zobaczyć przyjętą gwarancje na pękniętą tarcze, bo według mnie i tak by był tekst "niewłaściwa eksploatacja" i gwarancja unieważniona.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie...Tarcze założone wraz z klockami TEXTAR :) Oczywiście wymieniłem cały układ hamulcowy tzn tarcze + klocki przód i tył, szczęki hamulcowe, czujniki zużycia oraz płyn hamulcowy.

 

Tutaj efekt.

Jeszcze tam do końca się to nie ułożyło więc myślę , że efekt hamowania będzie jeszcze lepszy...

 

http://www.marka-ac.pl/felga.jpg

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Ja jakis czas temu wymienilem u siebie tarcze i sprezyny przednie , tarcze kupilem Bosha a sprężyny Kayaby i jestem zadowolony. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.