Skocz do zawartości

e30 1.6 1990r gaśnie podczas jazdy. Pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Od niedawna jestem posiadaczem bmw e30 1.6 prawdopodobnie z silnikiem m40 ale tego dokładnie jeszcze nie wiem i mam mały problem z tym autkiem.Podczas jazdy auto czasami dziwnie szarpie a nawet niekiedy gaśnie.Jeśli ktos wie co moze byc tego przyczyna to prosze o kontakt.A i zapomnialem dodac ze nawet jesli skasuje inspekcje podczas tego gasniecia inspekcja znowu sie zapala.Bylem podlaczyc auto pod kompa i nic nie wykazalo :( (auto jeżdzi tylko na benzynie 95/98)
Opublikowano

Witam

 

Sprawdź elementy układu zapłonowego - świece, kable, kopułkę, palec. Wymień filtr paliwa. Takie gaśnięcie może być sygnałem kończącej się pompy paliwa, która przy większym wydatku podczas jazdy na chwilę się zawiesza... Szukaj też lewego powietrza i tym podobnych. Tak naprawdę to ciężko jest z całą pewnością powiedzieć, co może być przyczyną. Musisz więcej napisać o okolicznościach (silnik cieply/zimny/bez różnicy; dodawanie gazu/wysokie-niskie obroty/dohamowanie silnikiem etc etc) Innymi słowy - czy dzieje to się w jakichś określonych warunkach.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to że inspecka się zapala to pewnie wina akumulatorków. Wymień i powinno bvyć git. A odnośnie pracy silnika to jak matiss pisał. Ciężko coś powiedzień na 100 procent. Na postoju chodzi równo? Cz yzawsze gaśnie?
Opublikowano
Śilnik pracuje wzorowo,nie skacza obroty,nic niepokojacego sie nie dzieje a gaśnie raz na ciepłym silniku raz pare km po odpaleniu.Zapomniałem też dodać że jak zgaśnie to czasami ma cieżko zapalic ponownie,musze czasem troche pokrecic rozrusznikiem zeby odpalil a sa takie momenty,że jak zgaśnie to zaraz odpali.Dziś wymienilem filtr paliwa bo samochód troche stał i był mało jeżdżony zanim go kupiłem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Stawiam na pompę paliwa.

Niech jakiś mechanior wepnie miernik ciśnienia w układzie paliwowym i zobaczysz czy pompa wyrabia.

Jak nie to wymiana i będzie po kłopocie!! Powowdzenia

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.