Skocz do zawartości

318ti Compact - wymiana katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Od jakiegoś czasu wiem, że mój katalizator już się wyeksploatował w zupełności. W związku z tym pojawia się pytanie, tj. czy zakupić i zamontować nowy katalizator (jeżeli tak to czy wystarczy zamiennik, czy należy szukać oryginalnego i nowego) czy np w tym miejscu zrobić potocznie nazywany przelot, albo wmontować strumienicę?

 

Domyślam się, że montując strumienicę lub "przelot", będzie znacznie głośniej w kabinie, z drugiej strony, przynajmniej teoretycznie, powinno to zwiększyć osiągi.

 

Co do pozostałej części wydechu, to posiadam wydech końcowy ULTER sportowy, dedykowany do BMW 318ti w którym wycięto tłumik środkowy i całość dźwięków jest tłumiona jedynie tłumikiem końcowym :).

 

Co polecacie, co by było najlepszym rozwiązaniem.

- Bóg stworzył BMW bo wie co dobre.

- A pozostałe samochody?!

- Bo wie co to poczucie humoru :D


BMW E36 318ti Compact z silnikiem M44B19 w kolorze "Magnetic Blau"... mrrr... ;)

http://www.motostat.pl/user_images/31525/icon3.png

Opublikowano

Nie mam kata ani strumienicy, jedyny tłumik to seryjny końcowy. Jest odrobinę głośniej, ale tragedii nie ma. Bynajmniej nie jest to brzmienie jak po "tuningu".

 

Katalizator jest stosunkowo drogim elementem, więc się zastanów, na czym Ci zależy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.