Skocz do zawartości

BMW 525 TDS 1994r. pompa wtryskowa nie podaje paliwa


ctiv

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedz coś więcej,czy paliwo dochodzi do pompy? ,rozumiem że odkręciłeś nakrętki od wtrysków i nie leci.Sprawdż zaworek odcinający na pompie ,po załączeniu zasilania ma tam być 12 v.Jeśli jest paliwo w pompie i dalej nie podaje na wtryski to prawdopodobnie ukręcony wałek w pompie,a to już koszty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, wiec tak paliwo do pompy dochodzi, a zawporek po przekreceniu zaplonu cyka wiec sie otwiera, odkrecone sa przewody od 2 wtryskow ale byly sprawdzane wszystkie i lipa. pompa jest sprawdzona bo byla wyjeta z auta ktore na niej smigalo. :/ czy da mi cos gdybym podlonczyl auto pod komputer?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/interfejs-bmw-e30-e32-e34-e36-kabel-z-wtykiem-bmw-i1434828254.html

 

 

czy za pomoca tego kalba cos zdzialam??

 

szkoda zeby auto sie marnowalo. zostalo kupione bez glowicy od niemca za grosze, zlozyl je bardzo dobry mechanik, ma nowa glowice nowe wtryski, zawieszenie nie ma stukow, lakier fabryczny ani ryski nie bite, powodem zmiany pompy bylo to ze na poprzeniej auto po zlapaniu temperatury ciezko palilo, ktos zalecil wymiane pompy, zalozyl ja dobry mechanik ale nie potrafi powiedziec dlaczego nie podaje paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że mechanik dobrze zamątował pompę ,koło zębate pompy wchodzi na klin ,jeśli przy montarzu spadł to pompa nie obraca się i nie podaje paliwa, ja miałem już podobne przypadki ,poprawiałem pa fachowcach robotę,a raz założyłem pompę z ukręconym wałkiem w środku która miała być sprawna .

Teraz powiem ci jak sprawdzić czy na pewno ropa dostaje się do pompy:odkręć i zdemątuj pokrywę nastawnika,wyjmij bezpiecznik 23,odkręć wszystkie nakrętki na wtryskach ,włącz zapłon ,ale nie kręć silnikiem,w tym momencie ramię nastawnika poiwinno przesunąć się do góry zgodnie z ruchem wskazówek zegara,jeśli tak nie jest to problem z elektryką albo samym nastawnikiem,jeśli nastawnik prawidłowo wychyla się po włączeniu zapłonu to oznacza że pracuje dobrze,weż butelkę ropy i wlej do środka pompy potem zacznij kręcić,jeśli pompa jest sprawna mechanicznie to powinno pokazać się paliwo w rurkach od wtrysków.

Jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia czasami zaciera się pierścień dawkujący na wałku pompy,albo ktoś zamienił nastawnik i żle go zamątował.

ROZUMIEM ŻE POPRZEDNIO MIAŁEŚ POMPĘ Z NASTAWNIKIEM POTENCJOMETRYCZNYM,I ZAŁOŻYŁEŚ TAKĄ SAMĄ,a jeśli na starej nie odpalał na ciepło to auto ma przejechane powyżej 350 000.Jest jeszcz kilka przyczyn,ale narazie sprawdż to co ci napisałem.I daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest nastawnik INDUKCYJNY.Ty najprawdopodobniej masz nastawnik potencjometryczny i czyszczenie tu nic nie da jeśli ma wyjechaną bieżnie potencjometra.,indukcyjne były montowane w e39.

A w e34 pod koniec produkcji nie było już czasem indukcyjnych? ;]

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.