Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie

1.

Mam wrazenie ze wentylator od samego początku jak zapale silnik chodzi pytanie : jak to wogóle działa są tam jakies bimetale bo kabelki tam zedne nie idą

 

2.

Czy taka sytuacja moze wpływac na to ze w środku jest głośniej ?

 

3.

czy odkręcenie wentylatora dzisiaj (przy takiej pogodzie) może coś zepsuc (przegrzac silnik)

Opublikowano
tak Panie Kolego wentylator chodzi caly czas , Wisko-to hydrauliczne sprzęgło przeciążeniowe steruje nim bimetal .Mozesz je na probe zdemontowac tylko zeby to nie stalo sie norma :P

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano

Mam rozumieć że poprostu mam to zepsute ? powinno sie to na postoju lekko kręcić ? jak sie to włącza na podstawie czego ? napewno ciepła ale jak ?

 

co do zdjęcia mam rozumiec ze do lata mogę jeździc bez tego smigła ?oczywiscie w mieście na skrzyżowaniach musze uważac?

 

jak to odkręcic ten mechanism żebym mógł ewętualnie zobaczyc co sie zepsuło ?

 

Same plastikowe na próbe mogę odkrecic widze śruby ale chciałbym raczej to naprawic ?

Opublikowano
Co do Twojego 3 pytania. Znajomy w zeszłym roku w marcu kupił e32 m30, właśnie bez wentylatora, wracaliśmy a4 i był korek, po około 10-15min stania w korku wskazówka podchodziła do czerwonego pola. M30 dość szybko się grzeją dlatego trzeba dbać o wisko i o płyn:)
Opublikowano
Nie rozumiem za bardzo? Po co chcesz to odkręcać? :duh: :roll: Wisko ma kręcić się cały czas szybko na wolnych i przyspieszac po dodaniu gazu na wylaczonym silniku da sie przekrecic ale z oporem zepsujesz samochod jak to odkręcisz po to jest żeby było czy w zime czy w lato to pracuje tak żeby utrzymywać optymalną temperature silnika.
Opublikowano

Dlaczego ?

 

No własnie dobre pytanie !!!!

 

Jak już wspominałem przemieszczam sie tym autem już kilka lat i mam wrazenie ze jest w nim za głosno na początku jazdy jakos tego nie zauwarzam ale po kilku godzinach doskwiera mi gwizd silnika poprostu jest głosno przy tak luksusowym aucie mysle ze powinno byc w kabinie cichutko i dlatego pomyslałem że to śmigło kręcąć sie na maxsa a nie w sytyachach : (raz poraz) wydobywa taki chałas podejżewałem już że uszkodzone jest wyciszenie ale jakos nie widzę uszkodzeń

 

Wisko ma kręcić się cały czas szybko na wolnych i przyspieszac po dodaniu gazu

 

Gdzieś w necie widziałem na yutube jak koleś przy włączonym silniku przyczymał śmigło ręką u mnie raczej bym sie nie odwarzył paluszki ucięte :shock: wiec jak to powinno byc?

Opublikowano
sprubuj odpalić silnik i przyłożyć po chwili do śmigła butelkę plastikową.jak nie zatrzyma śmigła to wisko do wymiany
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano

Kolego wiskoza Jak jest dobra wydaje przyjemny delikatny wyjący dźwięk na wyższych obrotach starsza też dobra tylko szumi

A w twoim przypadku jeśli jest już hałas to myślę że łożysko na pompie wody może siadać.

Ja W E36 zatrzymywałem ręką wisko bo tam już była wyłechtana oporu prawie wcale nie było u mnie liczy sie to z dużym bulem i skaleczeniami ale też sie zatrzyma choc tak robic sie nie powinno.

Jeśli masz temerature dobrą to jest ok. jeśli za małą to termostat jak za dużą to wisko do wymiany

 

Co do głośności mogę dodać że możesz mieć zużyte uszczelki drzwi i szyb dziury w karoseri albo ostatnio jest wietrznie i w samochodzie też bardziej szumi.

Opublikowano

Mam rozumieć że wiatrak raczej nie chałasuje na tyle ze moze denerwowac pomimo ze chodzi na maxa ??

 

co do dziur hm... mysle ze ich nie ma są te osłony wyciszeniowe całe fakt że tłumiki to nie mam najlebsze ale one są bardziej z tyłu samochodu ale możliwe ze sie przemieszcza ten dźwiek przy dziurawych tłumikach raczej słychac inne chałasy a tu ewidentnie słysze dźwięk ryczącego silnika ale może przesadzam moze musi tak być w końcu to 20-letnie auto uszczelki u drzwi trochę przepuszczają ale to szum nie o tym chałasie o którym mówie

Opublikowano
Mam rozumieć że wiatrak raczej nie chałasuje na tyle ze moze denerwowac pomimo ze chodzi na maxa ??

 

co do dziur hm... mysle ze ich nie ma są te osłony wyciszeniowe całe fakt że tłumiki to nie mam najlebsze ale one są bardziej z tyłu samochodu ale możliwe ze sie przemieszcza ten dźwiek przy dziurawych tłumikach raczej słychac inne chałasy a tu ewidentnie słysze dźwięk ryczącego silnika ale może przesadzam moze musi tak być w końcu to 20-letnie auto uszczelki u drzwi trochę przepuszczają ale to szum nie o tym chałasie o którym mówie

 

To słyszysz ryk? Sprawdź kolektor wydechowy, może uszczelkę wydmuchało, albo zwyczajnie nie ma śrub :wink:

Opublikowano

wiatraka po zamknieciu maski stojąc obok nie słychać

Może ci pompa wspomagania wyje albo łożysko na sprzęgle dyfer moze buczy nie wiem.

Opublikowano
Ja piszac na probe , mialem na mysli ze zdemontujesz i sprawdzisz co tak "Wyje" , Osobiscie kiedys po przejechaniu zwierza podbilo mi podstawke z chlodnicami i spilowalem lopatki wentylatora. Na drugi dzien pojechalem do kumpla po drugi wentylator jakies 17km , powiem Tobie ze okna pootwieralem na maksa bo zbijalem temperature silnika ogrzwaniem wnetrza na full. Jezeli bardzo Cie wisko denerwuje zawsze mozesz przerobic na elektryczny wentylator chlodnicy :) Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • 2 lata później...
Opublikowano
witam pomocy po wymianie wiskozy znów hałasuje jak silnik jest zimny to jest ok jak trochę się rozgrzeje to chodzi jak v8 co mam zrobić pomocy :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.