Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie szukałem na forum tematu ktory by mowił jak uturbić silnik. Kolega mnie sie zapytał bo ma takie samo bmw e30 jak ja czyli 1.6 i powiedział ze chciałby zrobić w nim wiekszą moc ale nie chce niczego rozwiercać czy tez szlifować. Zapytał mi sie o zamontowanie turbiny, a ja jestem w tym troszke zielony bo nigdy tego nie robiłem. A wiec moje pytanie jest takie czy sie da? a jeśli tak to jak i jaką turbine zamontować.
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Opublikowano
zawsze się da, jak do 1.6 radził bym najmniejszą jak jest możliwa, żeby wstawała tak przy 2 500 obrotów, miała tak zwane pierdol... bez odprężania silnika, niech sobie dmucha takie 0.5-0.6 bara :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, bez większego nakładu finasnowego, bez zakucia, odprężania itp to na dłuższą metę nie przekroczysz 140-180km. Lepie wydać 3-5 na m50b25. Lepsze osiągi, naepwno mniejsze spalanie niż takiego turbo no i niezawoność. Nie wspomnę pracy 6 cylindrów. Ale oczywiście jak kolega nie ma co z kasą robić to kto mu zabroni. :mrgreen:
Opublikowano
panowie ja mu chcialem wlozyć 2.5 silnik ale on nie chec bo mowi ze duzo pali duze oplaty, a przedewszystkim chce miec maly idynamiczny silnika jakos mu to wybije z głowy :)
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyślij go do mnie to mu to wybije z głowy. Jak chce mieć w miarę dynamiczny i oszczędny to niech swapuje M42. Ale moim zdaniem optymalnie jest montowć m50b25. Nie sa jakoś paliwożerne (jak ktoś się nie stara o to) i wystarczająco dynamiczne do E30. A koszt napewno bedzie niższy niż kombinację z uturbianiem M40. Starczy policzyć że samo turbo to koszt 500 używane jakieś zajechane do 1500 za coś sensownego, dorobienie kolektora wydechowego istrojenie. Razem to ze 2tyś peknie. A do tego pojawią się problemu bo jak chce tanio to zrobić to długo nie pojeździ, nawet jak dmuchnie tylko 0,5 bara. Każdy wie o tym... no prawie każdy :mrgreen:
Opublikowano
niech zrobi, ja jestem za, opisze później swoją modyfikacje i problemy z nią związane, no i poda cenę, będzie porównanie do swapa na m50b25 dla następnych odważnych z takimi pomysłami :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.