Skocz do zawartości

e30 swap z m20b27 na m20b25


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie do osób, które mają doświadczenie w swapach silników.

Mam możliwość przełożenia silnika z e34 525i m20b25 do mojej ety (zwykła), i ty pojawiają sie pytania:

 

1. czy musiałbym przekładać dyfer. Teraz mam w ecie 2,93, u dawcy jest 3,73. Ten z ety chodzi całkiem przyzwoicie i trochę mi go szkoda. Jak na prędkość wpłyną różnice przełożeń ? Skrzynie z tego co znalazłem mają takie same przełożenia 1-3,84; 2-2,20; 3-1,39; 4-1,00; 5-0,81

 

2. Czy muszę też przekładać miskę (podobno jest większa), czy ta od 525 wejdzie w budę e30

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1 Jak nie chcesz przekladac mostu to zostaw, o ile pamietam to mialem taki w swojej pierwszej 325i i predkosc na 2 biegu byla cos kolo 115km/h, fajny efekt przy wyprzedzaniu, jak jedziesz te 70km/h na 2 i cisniesz wyprzedzajac kogos tuz przed odcinka na 2 biegu, ale generalnie osiagi slabsze, moze troche bardziej ekonomicznie.

Ja bym zmienil, chociazby po to zeby poczuc ta zmiane slinika.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.