Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do osób, które mają doświadczenie w swapach silników.

Mam możliwość przełożenia silnika z e34 525i m20b25 do mojej ety (zwykła), i ty pojawiają sie pytania:

 

1. czy musiałbym przekładać dyfer. Teraz mam w ecie 2,93, u dawcy jest 3,73. Ten z ety chodzi całkiem przyzwoicie i trochę mi go szkoda. Jak na prędkość wpłyną różnice przełożeń ? Skrzynie z tego co znalazłem mają takie same przełożenia 1-3,84; 2-2,20; 3-1,39; 4-1,00; 5-0,81

 

2. Czy muszę też przekładać miskę (podobno jest większa), czy ta od 525 wejdzie w budę e30

 

Pozdrawiam

Opublikowano

ad.1 Jak nie chcesz przekladac mostu to zostaw, o ile pamietam to mialem taki w swojej pierwszej 325i i predkosc na 2 biegu byla cos kolo 115km/h, fajny efekt przy wyprzedzaniu, jak jedziesz te 70km/h na 2 i cisniesz wyprzedzajac kogos tuz przed odcinka na 2 biegu, ale generalnie osiagi slabsze, moze troche bardziej ekonomicznie.

Ja bym zmienil, chociazby po to zeby poczuc ta zmiane slinika.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.