Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pare pytań - czy samochod w kolorze srebrny metalik mozna pastowac pasta tępo ( reczne pastowanie). Jaki inne pasy polecacie?

Drugie moje pytanie dotyczyc polerki mechanicznej bo całe zebcie robilem to ręcznie i juz troche mi sie odechciewa a lubie mieć czysciutka bynie :) i zastanawaim sie nad zakupem polerki i prosba do Was o pomoc w wyborze jakiejs polerki na własny użytek powiedzmy raz w roku 5 samochów.

Macie moze jakaś która możecie polecić? ja znalazlem tak jak ponizej

 

1) http://allegro.pl/szlifierka-polerka-1400w-180mm-regulowana-predkosc-i1422139503.html

 

2)http://allegro.pl/polerka-samochodowa-ferm-1400w-180mm-3-lata-gwar-i1420746927.html

 

3)http://allegro.pl/polerka-samochodowa-szlifierka-2450-w-germany-i1432460387.html

Opublikowano

Cześć!

 

Po każdym myciu nie powinno się polerować auta pastą tempo. Pasta ta jest lekko ścierna i po kilku razach przetrzesz clar i lakier, zwłaszcza na rantach,

 

Tempo można użyć raz lub dwa i wystarczy. Jeżeli chcesz utrzymać blachę w czystości używaj po myciu wosku! Najpierw auto dokładnie umyj i wysusz. Zawoskuj całe nawet szyby prócz przedniej i plastików (zwłaszcza czarnych). Nie rób tego na słońcu bo zostają plamy.

 

Co do polerki, może to być najtańsza z biedronki, ale nie polecam samodzielnego polerowania. Trzeba to umieć, pozostają ślady jak źle to zrobisz, można przepalić lakier i kaplica. Po każdej polerce trzeba również auto myć a od pasty zostają paskudne ślady.

Opublikowano

Witem wiem ze tempo to max 2 razy w roku, a co po polerowania to mialme z tym stycznosc wiec sie raczej nie obawiam tylko nie wiem jaki sprzecik wybrac.

MAm pytanei czy to jest wogole czegos warte

1) http://allegro.pl/polerka-samochodowa-elektryczna-110w-2-gratisy-i1428805487.html

2)http://allegro.pl/polerka-samochodowa-szlifierka-2450-w-germany-i1432460387.html

Opublikowano

Najważniejsze, żeby polerka miała stabilizację obrotów (wszyskie, które pokazałeś jej nie mają-chodzi o to, żeby polerka przy mocniejszym dociśnięciu nie zatrzymywała się tylko utrzymywała stałe obroty), druga sprawa to regulowane obroty-optymalnie w zakresie 500-2000, ważny jest też płynny start. W klasie budżetowej (koszt 350-400zł) jedyną polerką, która spełnia te wymagania jest Kestrel Sim 180. Na wszystkim tym co pokazałeś da ssię pracować ale będzie to bardzo uciązliwe dla Ciebie i lakieru(jedna polerka ma za wyskie obroty). Klasę wyzej możesz obejżeć Makitę 9227 CB(koszt około 1000zł)-bliźniaczo podobne Hitachi SP18VA(koszt około 800zł) czy Festoola (klasa premium jeżeli chodi o polerki-koszt około 2000zł)

 

Co do pasty Tempo-narobisz nią więcej szkód niż pożytku na lakierze auta. Samochód po użyciu będzie się świecił ale lakier będzie pełen hologramów i kolistych zarysowań.Z bezbarwnego lakieru też zdejmie pewnie bardzo dużo mikronów. Stanoczo odradzam.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.