Skocz do zawartości

328 spada moc - uszczelka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

na początek objawy

-biały dym z rury

-ubywa płyn chłodniczy a po odkręceniu korka bulgocze delikatnie

-silnik pracuje jakby na 5 cylindrów, ale jak go zgasze i odpale ponownie wszystko wraca do normy czasem na 1 min czasem 1 godz

 

i jeszcze kody błędów z CS

45 Multi Function Steering Wheel: Port

123 Map coding thermostat control electrical circuit

241 Misfire detected : cylinder 4

2 Ignition coil : cylinder 4

 

czy odpowiedzialna za to wszystko może być uszczelka pod głowicą i ewentualnie jak moge to dodatkowo potwierdzić

 

i jeszce pozostałe błędy

148 CAN ERROR : Engine speed (RPM)

147 CAN ERROR : Engine Intervention

152 DSC button

 

11 EGS signal disturbed

87 Body-Bus (K-Bus)

BE LCM internal error

D7 Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)

Edytowane przez snakedoc
Opublikowano
na początek objawy

-biały dym z rury

-ubywa płyn chłodniczy a po odkręceniu korka bulgocze delikatnie

naturalnie wydmuchana uszczelka pod głowicą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.