Skocz do zawartości

dlaczego dziś inaczej niż wczoraj - piknięcie przy odpalaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich,mam malutkie pytanko autko mam 7dni ale nigdy do tej pory przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce(nie odpaleniu) nie wydobywał sie taki dzwięk jak dziś ten dzwięk to jedno piknięcie(piknięcie jak piknięcie raczej bardziej basowe trwające ok 1sekunde) CZY TO OZNACZA ŻE COŚ NIE TAK :?: wiem ze moge zostac skrytykowany ale zaryzykuje :naughty:
Opublikowano

temperatura na zew. spadała poniżej +3 stopno C - to tak informacja dla Ciebie o możliwym przymrozku :8)

nic złego to nie znaczy tylko info :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke http://img482.imageshack.us/img482/7716/bmwsmiley9vq.gif
Opublikowano
Może być to spowodowane temperaturą zewnętrzną. Jeśli masz ten komputerek pokładowy co pokazuje temp. i będzie na nim poniżej +3C to taki gong o tym informuje.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
wielkie dzięki za odpowiedzi...pozdrawiam a to moze powiecie jeszcze czy zmienic synchronizator drugiego biegu przy okazji wymiany uszczelniaczy skrzyni bo dwójka zgrzyta w przypadku gdy:zawsze gdy redukuje z 3 na 2,,prawie zawsze zgrzytnie gdy jedynka wysokie obroty i dwójka,,i prawie zawsze zgrzytnie gdy silnik jest zimny,,prawie nigdy nie zgrzyta gdy jedynka niskie lub srednie obroty i dwójka przy czym silnik musi być rozgrzany....czy nie przejmować sie i jezdzic :?: z góry dzięki za rade
Opublikowano
czy zmienic synchronizator drugiego biegu przy okazji wymiany uszczelniaczy skrzyni bo dwójka zgrzyta w przypadku gdy:zawsze gdy redukuje z 3 na 2,,prawie zawsze zgrzytnie gdy jedynka wysokie obroty i dwójka,,i prawie zawsze zgrzytnie gdy silnik jest zimny,,prawie nigdy nie zgrzyta gdy jedynka niskie lub srednie obroty i dwójka przy czym silnik musi być rozgrzany....czy nie przejmować sie i jezdzic :?: z góry dzięki za rade

 

Jeżeli skrzynia będzie rozbierana, to warto zajrzeć jak wygląda synchronizator. Będzie po nim widać, czy już swoje odpracował.

Wtedy się okaże, czy przypadkiem sprawcą zamieszania nie jest... zbyt gęsty olej.

 

Ale bardzo wiele skrzyń biegów zgrzyta dopóki się nie rozgrzeją. Nawet w niektórych nowych samochodach. W naszej popierdówce okołodomowej (Swift 1.0 z 2003 r.), gdy kierowca zbyt szybką rękę, to przy włączaniu 2. bieg usłyszy ciche, ale wyraźne krrrrt. ;-) Nawet, gdy już jest rozgrzana. Olej ma odpowiedni poziom, syntetyk, wymieniany kiedy trzeba (co 30 tys. km).

Ja nie zgrzytam. :twisted2: Nominalni posiadacze Swifta zgrzytają, że aż zęby bolą. Ale to po prostu kwestia wyczucia manier skrzyni. Właścicieli ani to ziębi, ani parzy.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
WŁASNIE SKRZYNIA NIE BĘDZIE ROZEBRANA,i nie wiem czy zlecic rozebranie skrzyni bo jak robiorą to będe musiał zapłacić i to nie mało jak płacić to lepiej chyba wymienić synchronizator :?: ,,MOŻE JESZCZE JAKIEŚ RADY (więcej rad więcej możliwosci)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.