Skocz do zawartości

Kolektor ssący.


Jarek971

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy pod kolektorem nie bierze lewego powietrza?Czy metoda z psikaniem samostartem jest skuteczna?Pytam gdyż mam legendarny już problem z nierówną pracą zimnego silnika,w moim M62b 3,5l.Wymienione:świece,uszczelki pod pokrywą,przepływomierz,termostat,lambda,wszystko na oryginał.Diagnostyka nie wykazuje błedów a na zimnym dalej wachluje obrotami.Dodam że jak się troche nagrzeje objawy zanikają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wymiana uszczelki kosztującej w serwisie 13zł. załatwiła problem.Teraz co prawda mam trochę niecenzuralne myśli o warsztacie który się tym zajmował,poprzez wymienianie kolejnych rzeczy na mój koszt, metodą prób i błędów.Na marginesie po całej operacji mam wolny jeden przepływomierz, więc jak ktoś z Wrocławia potrzebował by do testów to chętnie użyczę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
samostart to srodek łatwopalny w areozolu,jak silnik pracuje to psikasz nim koło kolektora ssacego,jesli praca silnika sie zmienia to oznacza nieszczelnosc kolektora lub pekniecie,podobnie mozna sprawdzic dolot czyli rura od filta do przepustnicy tez moze byc nieszczelna lub uszkodzona
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.