Skocz do zawartości

Jarek971

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia Jarek971

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jarek971

    535d X-drive poszarpywanie

    Kolego, u mnie takie pooszarpywanie było spowodowane problemami z przepustnica znajdujaca się przy dużym turbo. Po wymianie przepustnicy szarpanie ustalo.
  2. Kolego sla84wo,mam podobny problem. Moglbys blizej opisac gdzie dokladnie znajduje sie ta przetwornica, ewentualnie zamiescic jakies zdjecie pogladowe?
  3. Próbowałem, ale gwarancja się skończyła w lutym.
  4. Bardziej niż stukaniem martwię się czy po 5 letnim postoju też za chwilę nie zaczną ciec. Kolega mówi o firmie Balux z Barczewa?
  5. Zrobiłem na nich niecałe 10tyś.km., z czego około 3tyś. na Niemieckich i Szwajcarskich autostradach.Powodem ich regeneracji nie był wyciek tylko to że już powoli przestawały trzymać właściwe parametry, a ja jako perfekcjonista lubię mieć wszystko ok.Obecnie zastanawiam się nad włożeniem używek z auta, które od pięciu lat nie jeżdzi.
  6. W lutym 2010r. kierując się opiniami z forum, oddałem do regeneracji f-mie Nagengast swoje amortyzatory przednie z EDC. Przez ponad rok czasu wszystko wydawało się super aż do dzisiaj. Podczas kontrolnej wizyty u mechanika okazało się, że oba zaczęły się pocić olejem przy czym lewy dosyć mocno, oczywiście termin gwarancji upłynął przed czterema mięsiącami. W związku z powyższym mam pytanie do kolegów którzy przeprowadzali podobną operację, czy po dłuższym eksploatowaniu zregenerowanych amorów z EDC też mieli problemy z ich trwałością? Pytam ponieważ nie wiem czy bawić się jeszcze raz w regenerację, bo miałem pecha, czy lepiej wywalić EDC i założyć zwykłe amortyzatory.
  7. Jarek971

    Kolektor ssący.

    No i wymiana uszczelki kosztującej w serwisie 13zł. załatwiła problem.Teraz co prawda mam trochę niecenzuralne myśli o warsztacie który się tym zajmował,poprzez wymienianie kolejnych rzeczy na mój koszt, metodą prób i błędów.Na marginesie po całej operacji mam wolny jeden przepływomierz, więc jak ktoś z Wrocławia potrzebował by do testów to chętnie użyczę.
  8. Jarek971

    Kolektor ssący.

    Rura jest w porządku,natomiast po psikaniu samostartem wychodzi na walniętą uszczelkę między przepustnicą,a kolektorem.Uszczelkę wymieniłem i rano się okaże czy to pomogło.
  9. Jarek971

    Kolektor ssący.

    Panowie mam pytanie jak sprawdzić czy pod kolektorem nie bierze lewego powietrza?Czy metoda z psikaniem samostartem jest skuteczna?Pytam gdyż mam legendarny już problem z nierówną pracą zimnego silnika,w moim M62b 3,5l.Wymienione:świece,uszczelki pod pokrywą,przepływomierz,termostat,lambda,wszystko na oryginał.Diagnostyka nie wykazuje błedów a na zimnym dalej wachluje obrotami.Dodam że jak się troche nagrzeje objawy zanikają.
  10. Udało się koledze rozwiązać problem,czy nie.Interesuję się ponieważ mam podobny.
  11. Komunikat znika sam,nie trzeba nic kasowac,u mnie kabel przy czujniku nie laczyl i stad byl problem.
  12. Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu.
  13. Po wymianie na tylnej osi klocków wraz z czujnikiem,dalej wyświetla mi komunikat o zużyciu klocków.Podobno jest sposób na wykasowanie tego za pomocą bc?Moje BMW to E38 735 manual z 98r.przed liftem.Będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.