Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz napisane w instrukcji obsługi oraz na słupku drzwiowym.

Przód 2.3-2.6, tył. 2.7-3.2 - więc masz jeszcze za mało :mrgreen:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
.....i jak chcesz jeździć :twisted:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Masz napisane w instrukcji obsługi oraz na słupku drzwiowym.

Przód 2.3-2.6, tył. 2.7-3.2 - więc masz jeszcze za mało :mrgreen:

 

ciekawe na moim slupku jest przy 18" 2,0-2,3 a tyl 2,2-2,5

natomiast przy 16 faktycznie jest wiecej

jak wrzucalem wiecej to jak taczką sie jezdziło :?

Opublikowano

Troszkę możesz mieć rację, bo spisywałem akurat ciśnienia z 735 i 740 - taką instrukcję miałem pod ręką i nie było tam starszych modeli, w tym 730. Ale teraz pogrzebałem więcej i jest faktycznie w modelu 730 jest ciśnienie takie jak w 728, ale nieco inne niż piszesz - przód 2.0-2.3, tył 2.3-2.8.

Ta dość spora różnica bieże się stąd, że przy 735 i 740 jest uwaga taka, że przy nie przekraczaniu 200km/h :8) można ciśnienie obniżyć o 0-0.3 (czyli byłoby mniej więcej takie jak w 730 ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Troszkę możesz mieć rację, bo spisywałem akurat ciśnienia z 735 i 740 - taką instrukcję miałem pod ręką i nie było tam starszych modeli, w tym 730. Ale teraz pogrzebałem więcej i jest faktycznie w modelu 730 jest ciśnienie takie jak w 728, ale nieco inne niż piszesz - przód 2.0-2.3, tył 2.3-2.8.

Ta dość spora różnica bieże się stąd, że przy 735 i 740 jest uwaga taka, że przy nie przekraczaniu 200km/h :8) można ciśnienie obniżyć o 0-0.3 (czyli byłoby mniej więcej takie jak w 730 ...

 

na przednim zawieszeniu mam juz lekkie stuki i mam wrażenie ze jak mam z przodu mniej cisnienia to jakos dzielniej to znosi, na wiosne chce je zrobic,mam pytanie: nie patrzec na stuki i dbac bardziej o kola (pompować wiecej) bo akurat mam swieze oponki F1 i jakos nie usmiecha mi sie ich zlochac odrazu ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.