Skocz do zawartości

330i CABRIO - OPINIE


Gradosek

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne pytania zadajesz kolego :search: Jak kupisz szrot w promocyjnej cenie to bedzie awaryjnym szrotem nie wartym swojej ceny, jak kupisz odpicowany szrot od "handlarzy" w normalnej cenie to bedzie odpicowanym szrotem jeszcze bardziej nie wartym swojej ceny od szrota w promocyjnej cenie. Szukasz zadbanego egzemplarza, najlepiej swiezo sprowadzonego a jeszcze lepiej jak bedzie deliktanie uszkodzony. Dla mnie priorytetem w zakupie byl przebieg, musisz szukac takiej ktora ma jak najmniej przejechane. Mnie sie trafil egzemplarz z 2000r. od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 56.000km (prosze nie kwestionowac mojego przebiegu. Tak przebieg jest prawdziwy!) :) mialem szczescie :D Jak trafisz zadbane auto z niskim przebiegiem to bedziesz cieszyl sie bez awaryjna jazda bardzo, bardzo dlugo. Bynajmniej takie jest moje zdanie, mialem 3 Bmki i przy zadnej procz regularnych wymian zuzytych podzespolow nic nie robilem :) Pierwsze e36 coupe 316i kupilem przy przebiegu 119.000km rowniez od pierwszego wlasciciela, zrobilem nim okolo 30tys.km bez awarii, drugie auto to e46 318i tym akurat zrobilem tylko okolo 5tys.km i skusilem sie na golfa 4 w dieslu bo stwierdzilem ze mi za duzo pali. O golfie chociaz bym chcial to nie zapomne chyba do konca zycia :duh: No i obecnie jestem szczesliwym posiadaczem e46 coupe 323Ci ktorym zrobilem juz ponad 10tys.km rowniez bez awarii! P.S pierwsze BMW kupilem zaraz jak zrobilem prawko wiec mozesz sobie wyobrazic jak "katowalem" ten maly silniczek, no coz glupota nie boli ;-) Co do cabrio bo to nie coupe to o dachu nie jestem w stanie Ci nic powiedziec, a co do silnika to chrzestny (ma serwis bmw) mowil mi zawsze ze wszystkie silniki R6 w bmw sa super, a im wiekszy tym lepiej. To tyle co moge Ci doradzic ze swojego krotkiego doswiadczenia... sie rozpisalem, znowu :/ Pozdro i powodzenia w zakupie. Jak chcesz wiedziec wiecej to uzyj google ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedź. mam chwilowo takie kryteria

 

1 - przebieg do 100000km

2 - model poliftowy

3 - może być gorzej wyposażony jeśli będzie w idealnym stanie technicznym.

 

ogólnie mi właśnie chodziło o awaryjność tych silników 3.0i. o spalanie nie pytam bo nie wypada a poza tym nie zwracam na to uwagi. samochód swoje musi spalić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem w wakaceje takiego 3.0i najepszy silnik do tego modelu mialem 2.5i w 5 i jest za słaby. Wszystkie M54 biorą olej wiec jak ktoś twierdzi ze nie dolewa to kłamie albo jezdzi bez oleju. Przygotuj sie na cene ok 60 tysiecy. W Białymstoku kolega sprzedaje bezwypadek mały przebieg, czarny sprawdz. http://otomoto.pl/bmw-330-ci-C15089706.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli niemasz problemu z bawieniem sie z papierami to moze sam sobie sprowadz,ze szwecji tu masz linka http://www.blocket.se/goteborg/BMW_330_i_cab__SALD__31228559.htm?ca=11&w=3&last=1

samochod jest sprzedany w szwecji od nowosci ,czyli ma udekumentowany przeglad,czyli zadnej sciemy,mozna sprawdzic na necie,mowie odrazu ze niemam nic wspolnego z tym samochodem,sie tym nie zajmuje,poprostu chce pomoc,jedyne ze jest przed liftem.

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem w wakaceje takiego 3.0i najepszy silnik do tego modelu mialem 2.5i w 5 i jest za słaby. Wszystkie M54 biorą olej wiec jak ktoś twierdzi ze nie dolewa to kłamie albo jezdzi bez oleju. Przygotuj sie na cene ok 60 tysiecy. W Białymstoku kolega sprzedaje bezwypadek mały przebieg, czarny sprawdz. http://otomoto.pl/bmw-330-ci-C15089706.html

 

Jezuu 60tys.zl?? Bez przesady kolego... ale dogrzales cene ;D Wiem ze pisalem o zadbanym egzemplarzu ale za 60tys.zl to kupisz wypasione w kosmos e90. Dales cene masakra. (tak na marginesie e90 jest brzydkie :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedź. mam chwilowo takie kryteria

 

1 - przebieg do 100000km

2 - model poliftowy

3 - może być gorzej wyposażony jeśli będzie w idealnym stanie technicznym.

 

ogólnie mi właśnie chodziło o awaryjność tych silników 3.0i. o spalanie nie pytam bo nie wypada a poza tym nie zwracam na to uwagi. samochód swoje musi spalić :)

 

Moim zdaniem jezeli u mnie spalanie PB nie przekracza 11l przy naprawde ciezkiej nodze, a niestety brakuje mi troche mocy :/ (zauwazyl ktos moze ze coupe jest strasznie "ociezale" w stosunku do sedana???) :( wiec Twoje spalanie przy normalnej jezdzie bedzie pewnie w granicach 10l/100km dopiero jak przycisniesz to bedzie troche wieksze niz u mnie. Ale nie spodziewam sie ze bedzie to paliwozerne autko, mysle ze 200kucy w coupe/cabrio to minimum w tym modelu niestety. Takie jest moje zdanie :cry2:

 

Co do modelu to ja bym na Twoim miejscu nie upieral sie na poliftowy, zreszta rzecz gustu ale dla mnie ladniejsza przed liftem ;) No i najwazniejszy stan, a w dobrym stanie naprawde ciezko cos znalezc. Uwierz bo ja szukalem swojego egzemplarza 3 miesiace :/ z tym ze na poczatku mialem bardzo wygorowane kryteria co do wyposazenia, koloru i silnika wiec moze dlatego tak sie spazylem. Raz pojechalem 380km po autko, to bylo to co sobie wymarzylem. Koles przez telefon gadal ze wszystko perfekt, nawet ryski mial nie miec a o dzwonie to nie bylo mowy. Zajezdzam na miejsce z moim mechanikiem a tam bawet ja sie odrazu dopatrzylem ze caly malowany w kolo. Zreszta jak wysiadlo z niego 4 lysych dresow to czego sie mozna bylo spodziewac? Ale jacy ludzie sa zaklamani, 3 razy po 15 minut z nim gadalem zeby sie upewnic ze wszystko ok i gadam kolesiowi ze nie jade ogladac tego auta tylko jade je kupic a i tak mnie zrobil w *****. Dobra wracam do tematu, o wyposazenie nie masz sie co martwic chyba bo ja jeszcze nie widzialem slabo wyposazonego cabrio, tymbardziej 3.0i. Chyba wszystkie te autka sa w full wypasie chyba ze ktos wolal "szmaciany" srodek ale ja jeszcze nie widzialem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie ja sprzedaje, mam e92

e90 za 60 tys bedzie w sedanie a założyciel postu pisze ze chce CABRIO sensowne E93 kosztuje ponad 100 tys no chyba ze ktos lubi 2.0

e46 po liftingu bezywpadkowe za granica kosztuje minimum 13 tys eur bo w polsce to tylko wspomniane 2.0d

3.0i cabrio automat bedzie palic ok 13 benznyny miasto i 9 trasa tak mowi kolega wg mnie niemozliwoscia jest zeby 3.0 palił 11 w miescie :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie ja sprzedaje, mam e92

e90 za 60 tys bedzie w sedanie a założyciel postu pisze ze chce CABRIO sensowne E93 kosztuje ponad 100 tys no chyba ze ktos lubi 2.0

e46 po liftingu bezywpadkowe za granica kosztuje minimum 13 tys eur bo w polsce to tylko wspomniane 2.0d

3.0i cabrio automat bedzie palic ok 13 benznyny miasto i 9 trasa tak mowi kolega wg mnie niemozliwoscia jest zeby 3.0 palił 11 w miescie :mad2:

 

Ja bym nie dal za carbio wiecej jak 40tys. zl troche realizmu :/ Ceny sa wygorowane ale mozna znalezc super egzemplarz za taka kwote, sa i po 30tys. zl a nawet jak ja szukalem to trafila mi sie do oplat 3.0i za 26tys.zl (nie uszkodzona) ale juz przez telefon koles sie podejrzany wydawal ;D Co do tego spalania to piszesz o kumpla aucie w automacie, ja caly czas mysle o manualu bo jak nie podkreslamy ze to automat to zazwyczaj myslimy o manualu czyli jak automat pali 13l w miescie to manual spali napewno spoko mniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny sa wygorowane ale mozna znalezc super egzemplarz za taka kwote, sa i po 30tys. zl a nawet jak ja szukalem to trafila mi sie do oplat 3.0i za 26tys.zl (nie uszkodzona)

 

Na wiosne tego roku mój kolega sprzedał 320i cabrio z 2002 roku za 35 tys zł. I na kupca czekał tylko tydzien od ogłoszenia.

 

Takze 330i cabrio w cenie 30 tys lub nizej to muszą byc albo po ostrych wypadkach albo mocno zużyte mechanicznie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z silnikiem czy jest on awaryjny jak z dachem nie ma z nim problemu? czy auto warte jest swojej ceny?

Silnik w tym modelu jest jednym z najlepszych produktów BMW. Wszystko oczywiście zależy od tego jak jest używany i serwisowany. Zużycie oleju jakiś litr pomiędzy wymianą co 25tyś km. Oczywiście jak ktoś ma ciężka nogę to może być trochę więcej, a jak ktoś ma bardzo ciężką nogę to kupuje M3.

Spalanie

Jak jadę grzecznie autostradami w okolicach 130 to zdecydowanie poniżej 10, a nawet potrafię zejść poniżej 9 tylko po co się katować.

Średnio mam 10-11 litrów. Max dochodzę do 15 przy ciężkiej nodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie co do tego brania oleju? Dlaczego tak wam duzo bierze? Czy to normalne w tych silnikach? ;/ Za kilka lat bede sie przymierzal do zmiany na to samo tylko z wiekszym silnikiem no i moze po lifcie a coraz czesciej widze ze forumowicze pisza iz auto bierze im olej... Raz chyba przeczytalem ze zniknal litr oleju po 10tys.km. Jakim cudem auto bierze tyle oleju? Pytam bo moje e36 nie bralo kropli :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jest tak gdyz twoj e36 mial 100 koni a 330i ma 230 koni :) a tak serio to silniki poliftowe 2.2 2.5 3.0i roczniki 2000-2002 maja jakis feler w uszczelniaczach zaworow o ile sie nie myle, i puszczaja olej tymi uszczelniaczami...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhym... Musze o tym pamietac, mnie osobiscie by to przeszkadzalo strasznie ;) nie lubie jak w moim aucie jest cos nie tak, a jak by bralo olej to juz wogole bym byl przewrazliwiony :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

525i 2002 bralo ponad litr na 10000km, pewnie ze mozna kupic cabrio po lifcie za 30, jest jedno złote na mobile.de 2003 rok bez jednejgo kielicha i polowy progu za 4400eur stoi juz od lata dzwoniłem w lipcu odadza za 3800 brutto bo juz chlodnice sprzedali ale po obejrzeniu dokladych zdjec zrezygnowalem tu co prawda 2.5 zobacz tez spalanie ogolnie to zeby sprawdzic ile pali konkretny model zawsze sprawdzam w nieimeckich ogloszeniach tam 3.0i nigdy nie pali 10 :mrgreen:

link do 325i http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=133185428&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&lang=de&pageNumber=1 po naprawie wyjdzie ok 26 tys 4 dla handlarza i masz cabrio za 30tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, jezeli szukasz czegos dla siebie to taki sprzet idealna sprawa tyle ze masz tu 2.5 a nie 3.0 osobiscie bym sie upieral na 3.0 ;) Fajnie ze uszkodzone bo wiesz co jest, bierzesz i robisz pod siebie na cacy, wtedy wiesz co masz i w jaka fure inwestujesz kase....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, jezeli szukasz czegos dla siebie to taki sprzet idealna sprawa tyle ze masz tu 2.5 a nie 3.0 osobiscie bym sie upieral na 3.0 ;) Fajnie ze uszkodzone bo wiesz co jest, bierzesz i robisz pod siebie na cacy, wtedy wiesz co masz i w jaka fure inwestujesz kase....

 

ale spawanie całej ćwiartki z kielichem??? moim zdaniem to już lekka przesada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Jezuu 60tys.zl?? Bez przesady kolego... ale dogrzales cene ;D Wiem ze pisalem o zadbanym egzemplarzu ale za 60tys.zl to kupisz wypasione w kosmos e90. Dales cene masakra. (tak na marginesie e90 jest brzydkie :P)

 

Coś warte poliftowe coupe 3.0 zaczynają się od 50kzł, np. http://moto.allegro.pl/bmw-e46-330-coupe-m3-m-paket-m-pakiet-skora-navi-i1410629586.html /przyjmując, że stan jest jak w opisie/

 

Ty chcesz kupić poliftowe cabrio za 30kzł. To powodzenia. :lol: /chyba, że w ratach 50/50/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.