Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam auto po lifcie, ale mam zwykłe lampy nie ksenonowe. Myślę o zmianie i dużo czytałem na forum. Wiem że potrzebne są lampy, czujniki poziomowania, spryskiwacze i to raczej nie stanowi wielkiego problemu. Największy problem to przeprogramowanie modułu świateł i każy o tym pisze, ale nikt nie mowi jak to zrobić. Znalazłem na allegro coś takiego http://allegro.pl/programator-lcm-bmw-przerobki-xenon-e60-e90-i1422021875.html. Co o tym myślicie? :mrgreen:
Opublikowano
Nie jestem ekspertem, ale większość z tych rzeczy można zrobić chyba NCS Expert, SSS program oraz innymi ogólnie dostępnymi narzędziami. Ale to musiałby się wypowiedzieć specjalista od kodowania aut. Ja dopiero jestem na etapie ogarniania tematu w związku z programowaniem Navi pro CCC. Sporo informacji można znaleźć na zagranicznych forach.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
jestem ZA wlasnie zbieram info dotyczace zmian oswietlenia,moduly do tylnych lamp bede chcial sam zrobic ,jak sie uda bede myslal o przodzie :D
Opublikowano

U mnie w jedynce nie było ksenonów po dołożeniu fabrycznych okazało się że musi być i moduł odpowiedni do ksenonów ( light moduł ) a on w serwisie kosztował 1500 zł :) szukałem prawie rok czasu modułu na allegro o numerach które były mi potrzebne , znalazłem nówkę za 400 zł :) .

U mnie próbowali wkodować zwykły moduł pod ksenony :

dwóch elektryków z sprzętem i wiedzą o BMW

serwis BMW w Krakowie .

Po zakupie modułu wpięciu kostek wszystko działa pięknie , jedynie musiałem i tak jechać na programowanie bo np. nie miałem PDC .

A przez prawie rok czasu jezdziłem z błędem spalonych zarówek na wyświetlaczu i opornikami wewnątrz lampy aby ksenon nie "mrugał"

Opublikowano
Panowie powiedzcie mi jak to jest jak mam bmw e60 z grudnia 2004r i kupie modul swiatel lci czy bede musial go programowac czy juz bedzie wszystko dobrze swiecilo?
Opublikowano

witam

Rzucilem temat na tym forum ,, montaz bi-xenonow skretnych,, no i w zasadzie nie uzyskalem odpowiedzi . Jestem ze sławno - słupsk i w koszalinie , gdansku , szczecin i w Hamburgu zbieralem informacje . Kazdy mowil mi co innego , w koncu po zebraniu wiadomosci kupilem kompletna inst. w serwisie za 90euro oraz zestaw spryskiwaczy . Zaznaczam ze mam przed liftem e 60 i zakladam bixenon skretny . Zalozylem instalacje , wymienilem kostki przy ksenonach , przelacznik swiatel i modul po lifcie AHL ( Lampy po lifcie ) oraz czujniki z przodu i tylu .Efekt xenon i bi xenon dziala ale nie skretne . DLATEGO twierdze ze przy montazu xenonow czy bixenonow nie trzeba kodowc modulu , kwestia tylko dobrania odpowiedniego modulu.... napewno modul dobieramy do lamp a nie do auta .... To na tyle jesli chodzi o bixenon ..... ale jesli chodzi o skretne to siedze nad schematami i wydzwaniam po polnocnej czesci Polski probujac odszukac speca , ktory to robil .. Mam paru na oku ale nikt tego nie robil ale bardzo chca bo maja sprzet ... takze pierwszy mech. z pod wejcherowa ma mi w poniedzialek kuknac ... zobaczymy :)

koszt;

1. xenon - to juz osobista :)

2.kable - 350pln( z inst. do spryskiwaczy)

3.zbiornik sprys/pompki/ zakup na allegro okolo 600pln ja kupilem w serwisie 220 euro

4.przel.swiatel ; 150pln

5.modul AHL 700pln

6.czujniki tyl i przod 250pln

.... to na tyle ... takze jak ktos zna goscia ze sprzetem do kodowania skretnych to zapraszam

pozdrawiam

Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.