Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jak w temacie, chcę wyjąć halogen, próbowałem wyciągnąć z prawej strony bo tam jest lepsze dojście, niestety, nie przechodzi (między reflektorem a nadkolem).

Jest zamocowany na dwie śrubki. Myślałem żeby go wyjąć gdzieś od spodu, albo przez nadkole, tylko nie chcę pół auta rozkręcić. Muszę go wyjąć i wyczyścić, bo jest tak przydymiony, jak by za mgłą. W razie czego cyknę fotę.

Opublikowano (edytowane)

Podnośnik, odkręcasz koło, odkręcasz osłony wewnątrz i dostęp masz jak na dłoni :) Przerabiałem temat, gdy musiałem naprawić trąbki od sygnału dźwiękowego.

 

Zdaje się, że osłony wewnątrz nadkola składają się z dwóch. Jedna ta bliżej przodu i druga ta bliżej kabiny. Oczywiście odkręcasz tą pierwszą.

 

Małe utrudnienie:

Aby okręcić przednią osłonę musisz odkręcić śrubki od spod przedniego zderzaka :) Konstruktorzy to tak zaprojektowali for fun :D

Edytowane przez piteerus

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

Dzięki, a tak bez ściągania koła?

Widzę że będę musiał pół soboty na to poświęcić :(

Opublikowano
Jeśli chodzi o wersje bez ściągania koła to hmm... jakby odkręcić reflektor, to może coś więcej miejsca, aby sięgnąć może by było.

E30, E36, E60, E87, F48

  • 6 lat później...
Opublikowano
Ja mam jeszcze takie pytanko, żeby nie zakładać nowego tematu... Światła mijania i drogowe mają żarówki h7? Czy drogowe są inne?
Opublikowano
Czy halogen od anglika jest taki sam jak w wersji Europejskiej? Z tego co wiem to tylko w lampach jest różnica, ale chcę się upewnić.

Z tego co wiem to wszystkie angliki mają inne klosze z uwagi na ruch lewostronny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.