Skocz do zawartości

BMW 750i


norbi_1221

Rekomendowane odpowiedzi

Może było jej zimno............ :D

 

A tak na poważnie, pewnie silnik nie chodził na wszystkie cylindry i dlatego jego nierówna praca przenosiła się na nadwozie. W mojej V8 jak się 1 wtryskiwacz zawiesił już kolebało a co dopiero w V12 gdy jest problem np. z cewkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo dobitych gazem M70 chodzi na benzynie w trybie awaryjnym, czyli tylko na 6 cylindrach. Wtedy drgania sa bardzo odczuwalne, ale nie tak, zeby to bylo widac z ulicy ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, wbrew pozorom bardziej trzęsie przy wyrwanych poduszkach skrzyni, silnik leży na poduszkach, a skrzynia wisi, także jak się oberwią to skrzynia jako duży, ciężki element potęguje drgania. Skrzynia jest z jednej strony dokręcona do silnika, a z drugiej wisi na małych gumowych mocowaniach, nawet nie poduszkach. Dalej już tylko krzyżak, który lubi się wybić, kiedy mocowanie skrzyni jest padnięte, tak jak i podpora wału. Możnaby mnożyć inne usterki, które są spowodowane takimi drganiami.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tu sobie czytam o tym trzęsącym 750 i przypomniałem sobie że też długo zastanawiałem się nad taka E32. Tylko wszyscy ,,znawcy" straszyli mnie że to pali jak smok. Nie pomyślałem wtedy że można na forum zapytać jaka jest prawda. Ile tak naprawdę pali 5.0V12 miasto/trasa/mieszane? może kiedys sobie sprawię taką?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, u mnie wygląda to tak:

 

opony 205mm

 

trasa tempomat 120 km/h 10.5 L/100km

 

miasto duże Łódź 22 L/100km

 

opony 225mm

 

trasa tempomat 120 km/h 12.5 L/100km

 

miasto duże Łódź 25 L/100km

 

to są spalania przy zdrowym silniku jak wszystko gra, wystarczyło kiedyż, że padła mi sonda lambda i palił w mieście najmniej 30 L/100km

 

spalania w mieście przy lekkiej nodze, przy pedałowaniu praktycznie cały czas 40 średnie na OBC

pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, nie można tak liczyć :) W normalnym kraju takim US byśmy się z tego śmiali :) Staram się tego tak nie przeliczać, po prostu podjeżdżam i zalewam do pełna, właśnie jestem po trasie na gierkówce 200 km, średnie spalanie 12.8 L/100km przy tempomacie na 130, opony 225, dwie osoby i cały bagażnik zawalony.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, u mnie wygląda to tak:

 

opony 205mm

 

trasa tempomat 120 km/h 10.5 L/100km

 

miasto duże Łódź 22 L/100km

 

opony 225mm

 

trasa tempomat 120 km/h 12.5 L/100km

 

miasto duże Łódź 25 L/100km

 

No to dużo mniej M60 4.0V8 nie pali

 

Trasa Trzcianka - Bydgoszcz - Trzcianka (260km) przy jeździe 90 - 140km/h średnio spaliła mi 11,5l - opony 235/17" przód 255/17" tył

 

Zimą na oponach 215/16" przy dojazdach do pracy ok 10km, trochę po mieście (spokojnie) i spowrotem do domu śr ok 17-18l/100km Mówię tu o Pb gazu tak z 2 litry więcej ale zimą tylko na PB

 

Czyli generalnie na mieście jest różnica bo w trasie palą podobnie. A jak kologo z częściami dużo droższe niż w M60?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z częściami ciężko powiedzieć. Generalnie auto to samo, hamulce tył te same, przód masz po lifcie trochę droższe. W silniku do wymiany zawsze drogie przewody, dwie pary aparatów zapłonowych, trochę więcej świec, ponadto dwa zawory odmy, coś koło 250 PLN w ASO jak pamiętam. Osprzęt silnika bezawaryjny, ale nawet jeśli to ceny takie same, bo i osprzęt ten sam praktycznie, pompa wody chyba droższa, do M70 to 600 PLN, nie wiem jak do M60. M70 niestety jest mało szczelne i pali trochę oleju, więc dolewki oleju co 200 km to standart, mam zamiar wreszcie wyjąć, rozebrać i uszczelnić ten silnik. Dolewam 0.5L oleju na 1000km. U mnie rozsypała się jakiś czas temu elektryka, ale jako, że jestem elektronikiem ogarnąłem temat szybko. Uważam, że utrzymanie tych aut kosztuje podobnie, poza spalaniem oczywiście, które jest trochę mniejsze w M60 jak piszą, chociaż nie miałem nigdy styczności.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że największą zaletą 750 tki jest to że nie mają one wielkich przebiegów (zazwyczaj) i jeszcze dłuuuuuuuuugo pojeżdżą. Były to zazwyczaj w Niemczech auta na pokaz, żeby sąsiadowi podnieść ciśnienie (w tamtych czasam merc nie miał V12) - tzw. Bulwarówka. O wyposażeniu to już nie wspomnę.....................
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam, w e32 i silnikiem m70 wystarczy, że jeden cylinder nie chodzi, a poduszki skrzyni są sfatygowane i trzęsie całym autem, że widać z daleka. Ja miałem tak u siebie, po prostu ciężki silnik.

 

A M30 od czego może się trząść jeśli pali na wszystkie cylindry, silnik bardzo się nie trzęsie tylko na całe auto lekko niesie co sprawdzić w pierwszej kolejności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.