Skocz do zawartości

Swiecące sie ABS ASC, wariujaca wskazówka, padniete zegary


barca_fc

Rekomendowane odpowiedzi

Wita,

Kuzyn ma malutki problem w swojej e39 2.5 A tds. Mianowicie tydzień temu zapaliły mu się kontrolki od ABS ASC ( chyba tez klocki ale na 100 % nie jest pewien), a wskazówka prędkosciomierza skakała lekko w obszarze +- 10 km. Wczoraj owa wskazówka padła całkiem a kontrolki jak świecily tak świecą. Jutro jadę zajrzeć do niego i nie chciałbym nie przygotowanym jechać :)) Może jakieś sugestie?? Ktoś miał taki sam problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wprowadzić bany za nieużywanie :search: . Problem chyba najczęściej powtarzany na forum :mad2: .

Na 99,9% czujnik ABS (padł, rozłączył się - kupuj dobry (drogi) zamiennik lub oryginał), reszta % to pierścień z którego czujnik odczytuje prędkość obrotową koła, AQ...).

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak świeci ABS I ASC to zawsze na 100% uwalony sterownik bo innych usterek nie ma :norty: jak Airbag to mata :norty: i nie ma innych usterek ech, a ja powiem tak że czujnik naprawdę rzadko się psuje za awarie prawie w 90 % odpowiada pęknięty kabel od czujnika zwykle przy samym czujniku wystarczy zlokalizować pęknięcie i dobrze polutować 300 zł zostaje w kieszeni. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Proponuję jeszcze wprowadzić jasne określanie stron auta bo dla jednych prawa jest lewą dla innych.

 

W wersji europejskiej auta kierowca siedzi z lewej strony auta i ta strona jest zawsze lewą bez względu na to czy ktos partrzy z przodu czy z tyłu czy z boku czy może z okna na piętrze.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki ABS są przy każdym kole.

Sygnał do ekonomizera i prędkościomierza jest brany z tylnego lewego koła (od strony kierowcy ;).

Aby sprawdzić działanie czujnika, w warunkach domowych najłatwiej przełożyć je miejscami (z prawej na lewą).

I tak, jeśli po tej zmianie prędkościomierz zacznie działać -czujnik uszkodzony,

lub jeśli nie, to sterownik abs jest uszkodzony. Chyba co naprawdę rzadko, ale może się okazać, że obydwa tylne czujniki są uszkodzone.

Czujnik w kole, część nr. 24

http://img338.imageshack.us/img338/4862/4270prm9.png

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.