Skocz do zawartości

nierowna praca silnika m20b20


e30 1986

Rekomendowane odpowiedzi

to samo... nic sie nie zmienilo.. normalnie nie wiem o co chodzi.. nie mam nawet kiedy podlubac bo caly dzien w robocie jestem.. na zimnym pieknie chodzi.. od strzala pali ,cieply jakby 1 gar nie palil.. przewody nowe ale nie oryginalne 170 zl dalem.. swiece tez,, moze byc tak ze nowe swiece lub przewoby moga byc wadliwe,, bo mam jeszcze stare i to bedzie 1 co zrobie .. zmienie je.. tyle czasu znajde,, zauwazylem ze jak jade na 3, biegu 1600 1800 obr ok 50km/h to rzucza mi calym samochodem. tylko w tym przedziale jak rowno trzymam gaz. ostro rzuca autem.. musze miec ok 1500 lub ponad 2 tys zeby jechac normalnie.. na benzynie problem jest wiekszy na gazie czuc to rzucanie ale da sie jechac nie jest uciazliwe..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i czemu tak jest ze na gazie i benzynie gdy ja odpale ma wysokie obroty. ok 2 tys a gdy sie rozgrzeje to normalne trzyma.. na gazie nawet czasem za niskie zlapie az drzy.,, moze to jest cos ze szczelnoscia silnika,, zimny szczelniejszy= lepiej zasysa ,,cieply sie rozszczelnia i moze tak nie zaciagac.. moze tak byc czy bzdury gadam.. juz sam niewiem
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci nie kombinuj zacznij od początku dla pewności sprawdz zapłon lampą strodoskopową puzniej wez spraja łatwopalnego typu zmywacz do tarcz pryskaj po przewodach podciśnienia jak wskoczy na wyższe obroty podczas pryskania to znaczy jest nieszczelny wymieniłeś swiece kable to wykluczam na gazie chodzi tak samo to układ paliwowy też wykluczam sprawdz przepływke na ciepłym silniku. Otwórz dekielek przepływkii nic nie przestawiaj na spręrzynie tylko sprawdz uchylając klape ręcznie ( daj mu więcej powietrza powinien wskoczyc na wyzsze obroty ) jezeli wskoczy to ok wtedy przestaw przepływke na sprężynie będzie miałokoło 1500- 1800obr puzniej srubą po drugiej stronie kolektora wkręć ją by te obroty zmniejszyć ( niektóre osoby czytając to niebędą wiedziały o co chodzi bo ich silniki zamiast tej sruby mają krokowy a my go nie mamy bo mamy starszy model silnika ) podejrzewam u ciebie przepływke bo masz gaz a jeszcze jesli ci strzeli raz na jakiś czas to przepływke przestawia też miałem ten problem dostałem szału wywaliłem zwykły LPG i założyłem sekwencje instalacja staga 300-6 kosztuje na allegro 1100zł uwierz skonczyły się problemy z gazem smigam i mało pali
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemasz ms.. bylem u brata przed chwila.. powiedzial zebym zgasil swiatla i otworzyl maske.. co sie okazalo.. po prawie wszystkich przewodach widac jak plynie prad.. po cienku to widac jak sie przyjzy.,nie maja takiego przebicia jak iskra na swiecy. tylko widac jak w zyle przewodu plynie prad.. brat mowi ze to przewodow wina.. ale przeciez nowe sa wiec o co chodzi.. mi to MS tuning zaplonem smierdzialo od poczatku. brat stwierdzil ze przewody moga sie nagrzewac od silnika i przebicie maja.. ktos sie wypowie na ten temat. :?:
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura z tym nagrzaniem poprostu kupiłes do luftu zareklamuj najlepiej kup orginał w serwisie tylko 750zł nie twoje :D
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pewnie że przewody się nagrzewaja. Bo jak niby by sie nie miały nagrzewać. Ale bzdura że bedzie to miało wpływ na pracę przewodów. One są tak skonstruowane że nie ma prawa się z nimi nic dziać. I nie musisz kupowac w serwisie tych przewodów. Starczy że zainwestujesz w markowe (Bosch, NGK, Beru, Bremi) i nie bedziesz miał z nimi problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie orginalnych nie trzeba ale za boscha i tak musi wywalić 450 zł do twojego modelu są dłuższe przewody i bez impulsatora ty aparatu zapłonowego nie masz w głowicy tylko w bloku a ote przewody troche gorzej z dostępnością taniego szajsu nie polecam bo będziesz miał taki sam problem
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdzilk zaplon no i swiece. pamietajcie zeby ustawic mniejsza przerwe jak smigacie na LPG(np. masz 0.8mm to zrob 0.6-0.7 mm) , wymyc przepustnice no i sprawdzic czy lewego powietrza nie ciagnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A jak ztuningujesz świecę to jak auto bedzie sie zachowywać na benzynie? Nic ze świecami się nie robi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiem że mam rację :D Zrobiłem już że 200tyś na gzie kilkoma autami i w żadnym nie robiłem nic ze świecami. Tak jak katalog przykazał, takie były montowane. I nie było żadnego problemu. Może dla tego że wszystie auto były robione u jednego gazownika...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.. po dluzszej przerwie.. problem zostal rozwiazany i w koncu nie wiem sam co bylo przyczyna.. otoz kupilem blosa i zalozylem.. wyrzucilem mkixer i klapke antywybuchowa .. blos miedzy przeplywomierz a przepustnice.. po montazu blosa wyczyscilem rowniez kopulke, palec, przepustnice oraz posprawdzalem wszelkie nieszczelnisci..byla 1 mala.. problem znikl absolutnie.. pieknie chodzi.. zero jakis dlawien i wogole.. jednak caly czas zostal problem z tym ze dlugo ma wysokie obroty dopoki sie dobrze nie rozgrzeje.. wina lezy uwazam w takim jakby termostacie zamykajacym i otwierajacym dodatkowe powietrze pod kolektorem dolotowym.. taki silniczek krokowy tylko na ciepla wode.. posiadacze l jetronica beda wiedzieli o co chodzi.. i wydaje mi sie ze on sie zawiesza i ogolnie nie dziala poprawnie.. gdzie moge to kupic..pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze nie czytasz uwaznie i zaczynasz od dupy strony poruszasz tematy odpowiem ci ostatni raz bo nie będe tego tematu bessensownie przedłuzał tą rurke z bimetalem możesz ewentualnie przeczyścic wyciągnij ją prysnij wd40 nagrzej opalarką szybko schłodz sprawdza się ją podobnie jak termostat zastosuj się do tego co pisałem ci w innym poście a będzie ok zapłon analizator spalin a wtedy regulacjia przepływki i ustawianie wolnych obrotów na kolektorze saccym zastosuj się do tego postupozdrawiam . Ty nie masz krokowego dlatego obroty ustawia rurka z bimetalem( jest to tak zwane automatyczne ssanie) znajduje się ona pod przepustnicą nad rozrusznikiem rurka ma 2 wejścia i 2 wyjścia jednym z nich idzie płyn chłodzący a drugim powietrze tam gdzie idzie powietrze jest blaszka z bimetalem jak płyn zimny to rurka jest całkowicie otwarta silnik ma wysokie obroty w miare nagrzewania silnika płyn nagrzewa się a bimetal przymyka otwóri aż do uzyskania wolnych obrotów ( nieda się tam rególować obrotów działa to na zasadzie otwarte wysokie przymknięte niskie ) w twoim silniku regulacje obrotów wykonuje się tam tą srubką na kolektorze nad pokrywą zaworów ( lecz regulacje trzeba zacząc od zapłonu ) zakładam ze podciśnienia są ok i nie łapie lewego powietrza gdyby łapał to by obroty miał za niskie . ustaw pierw zapłon na lampe strtoskopową gdy zapłon masz ustawiony pokręc tą srubką nad pokrywą zaworów wkręcasz maleją wykręcasz rosną ( pamiętaj o jednym jerzeli jezdzisz na gazie napewno ci strzelił a jesli tak to rególować musisz jeszcze przepływkę) samo pokręcenie sróbką morze nic nie dać .Prosto to sprawdzić jedz na analizator spalin wyjdzie ci skład mieszanki i będziesz wszystko wiedział. na moim m20 napisałem doktorat walczyłem z nim 3tygodnie na ciepłym pali na tyk na zimnym też obroty ok nie pływa wszystko na igłe ale wiesz co zrobiłem wywaliłem zwykły gaz a załorzyłem sekwencie imam spokój niema strzałów gazu nie ma problemów

mstuning1

 

 

 

Posty: 29

Dołączenie: 21 Lut 2010 22:40

Moje BMW: 528i e39..... e46 320d..... e30 320i 87 klasyk

Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ms tuning.. nie denerwuj sie.. nie czytalem po prostu starego tematu.. nie wiedzialem ze mi odpisales w 2 temacie wysokich obrotow.. teraz juz wiem.. :) ogolnie musze sie za baware wziac tylko czasu nie mam.. a jak widziales do tego bimetalowego zaworka sam doszedlem nie czytajac twoich slusznych racji.. podobno dostac ten zaworek jest ciezko a uzywane to loteria.. myslisz ze po czyszczeniu wd-40 bedzie dzialal poprawnie.. bo mam watpliwosci.. robiles z tym tak?..pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwała ci za twoją mądrość że do tego doszłeś ale i tak twierdze ze nieuważnie czytasz bo w tym temacie 1 lub 2 poście ci to też pisałem poczytaj ten temat od początku ja lubie konkrety. Wez to pod uwage że ludzie czytając te posty chcieliby się coś dowiedzieć a nie wkółko i to samo pisanie bzdur o swiecach i tym podobnych rzeczach niektóre podstawowe rzeczy należą do standartu.pytasz czy wd40 pomoże, skoro do tego doszłeś to powinneś znać zasade działania :lol:
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

BMW E30 M20

Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Iskra jest na wszystkich tłokach, rozrząd ustawiony według znaków, aparat zapłonowy również , wtryski wstrzykują paliwo. Samochód rano daje rade startnąć ale tylko na 3-5 sekund i zaraz gaśnie, później lipa zero reakcji. Po wyciągnięciu listwy z kolektora wtryski wszczykują paliwo ale co zaobserwowałem to dają wszystkie naraz jak przekręcę kluczyk, czy to normalne czy mają szczelać na przemian ????? proszę o pomoc bo wiosna idzie a ja dostaje kota do głowy bo nie wiem co zrobić . WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC

rozrząd ustawiałem na znaki czyli górne koło na znaku i koło masowe na znaku jak we wszystkich instrukcjach. co do aparatu zapłonowego to na kole masowym mam 2 znaki, rozrząd ustawiłem do pierwszego który wygląda tak ,, O/T ,, czyli tak kreska to znak a później obróciłem kołem do tyłu na drugi znak ,, /Z ,, i znowu ta kreska to znak który ma sie pokryć ze znakiem na obudowie rozrządu. CZY MAM COŚ NIE TAK ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.