Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sporo jest tematów o chipowaniu jednak nie znalazłem odpowiedzi na tytułowe pytanie.

Jako że to chyba najpopularniejszy silnik w e90 pozwolę sobie założyć nowy.

 

Mój samochód: przebieg 120tys. dpf czysty (po podłączeniu pod kompa cisnienie przed DPF równe ZERO - aż się zastanawiam czy nie wycięty, albo walnięty czujnik) na pierwszym cylindrze korekta 0,7-0,8 na czwartym 0,9-1,1 na pozostałych dwóch bliskie zera. Skrzynia manual.

 

Przymierzam się do programu bo seria dosyć mułowata. Pytanie jaka wartość jest bezpieczna dla tego silnika? Widziałem sporo wykresów na 197-203KM.

Dowiadywałem się u czołowego warszawskiego tunera (i pewnie też polskiego) i powiedział że robią te silniki na 190KM i 400Nm. (a jak czytałem posty z 2007 roku to wtedy robił na 185KM)

Drugi powiedział mi że 200KM jest bezpieczne a wogóle to z tego silnika da się sporo więcej wycisnąć.

200KM podobno robi się boxem schnitzera więc programem tymbardziej nie powinno być najmniejszych problemów

Róznica 10KM będzie na pewno odczuwalna oczywiscie kusi mnie żeby mieć jak najwięcej.

Co o tym myslicie?

Opublikowano
odezwij sie kolego do uzytkownika "G-CS" on mi robil autko :) i z góry go polecam !

GG: 5149644

Kom. 794366256

mail. [email protected]

Facebook. www.facebook.com/michael.mode.mass.event

http://img.photobucket.com/albums/v299/xicethugx/coolguys.jpg

Opublikowano

no własnie się o to pytam czy robić te 200 czy jednak zejsc na 190

Wątek który cytujesz czytałem już dawno

Opublikowano
...tu nie chodzi o wynik końcowy...i fajne cyferki...raczej o to co ma autko w (sprawnej) serii....i jak reaguje na zmiany programu...znaczy dokładnie tyle co: zadajemy pewne sprawdzone, nie agresywne parametry i sprawdzamy jak reaguje...czasami mamy natychmiast zadowalające wyniki ok. 200KM...400Nm...innym razem trzeba zrobić poprawki, bo reakcja jest słaba ...ale...... nic na siłę, jeśli do uzyskania "cyferek" trzeba zanadto dowalać koksu...ruszać limitery..to jestem zdania, że nie warto...motorek ma pracować w dogodnych warunkach...nie nadmuchany bez potrzeby...poza tym soft musi być bezdymny w aucie z DPF...chyba że wywalamy go od razu :norty:
Opublikowano
Czyli jak dobrze rozumiem to w jednym samochodzie 190 może być przegięciem a w drugim 200 będzie jeszcze z zapasem bezpieczeństwa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.