Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o informację czy ktoś miał takie objawy i co było przyczyną.

Auto pali idealnie silnik pracuje równiutko. Podczas jazdy powyżej 2200 obrotów nagły spadek mocy odczucie jakby zabrakło paliwa spada prędkość i obroty i tak na każdym biegu. Do ok 2200 obrotów jedzie się idealnie

Po podłączeniu do kompa okazało się że to usterka wtrysku sterujacego i drugi błąd ustawiennia kąta iglicy.

W warsztacie sprawdzili wtryski okazały się ok mechanik wyeliminował problemy z elektryką i stwierdził uszkodzenie mechaniczne pompy wtryskowej. Powiedział że tłoczek nie dochodzi do igliczki która czegos nie załancza. Pompa idzie do regeneracji koszt wraz z wymianą 3500zł :( .............

Dalej brak mi słów.........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Regeneracja pompy to max. 2000, za co te 1500 ?? za wymianę ?? :duh:

Wtrysk sterujący nie jest nieodzowny do poprawnej pracy silnika, moim zdaniem niekoniecznie musisz mieć pompę uszkodzoną.

Pojedź do innego mechanika, porównaj diagnozę !! no i oczywiście CENY.

Opublikowano

Pojedź do innego mechanika, porównaj diagnozę !! no i oczywiście CENY.

 

 

tak samo bym zrobił jeśli koszta były by tak ogromne. A co do kolejnego 1,500pln to zapewne robocizna.. cenią się jak zobaczą beme na warsztacie :lol:

Opublikowano
regeneracja 2800 i niby od pieciu lat warsztat wysyła do gościa i nigdy nie było reklamacji koszty wysyłki w dwie strony 100 i robocizna 600zł i stąd ta masakryczna cena
Opublikowano
mechanik wyeliminował problemy z elektryką

 

czyli tych błędów już nie ma, tak ? Auto dalej tak samo ?

 

edit: w mojej starej e34 524td tak sie działo.... i co sie okazało? Padł komputer, miałem taki podmieniłem i ręką odją ... ale to nie mogłem nawet podłączyć do diagnozy wtedy.

Opublikowano
Proszę o informację czy ktoś miał takie objawy i co było przyczyną.

Auto pali idealnie silnik pracuje równiutko. Podczas jazdy powyżej 2200 obrotów nagły spadek mocy odczucie jakby zabrakło paliwa spada prędkość i obroty i tak na każdym biegu. Do ok 2200 obrotów jedzie się idealnie

Po podłączeniu do kompa okazało się że to usterka wtrysku sterujacego i drugi błąd ustawiennia kąta iglicy.

W warsztacie sprawdzili wtryski okazały się ok mechanik wyeliminował problemy z elektryką i stwierdził uszkodzenie mechaniczne pompy wtryskowej. Powiedział że tłoczek nie dochodzi do igliczki która czegos nie załancza. Pompa idzie do regeneracji koszt wraz z wymianą 3500zł :( .............

Dalej brak mi słów.........

kolego napisz z jakiego miasta jesteś może coś poradzimy .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.