Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam .Mam taki problem z moim BMW E46 320d,czasami wchodzi na duże obroty nawet do 4tyś bez wciskania gazu.Czy ktoś miał taki przypadek?
Opublikowano
Dzięki.Zauważyłem ,że dzieje się tak (trzy razy w ciągu roku),gdy zwalniam i wchodzę w zakręt.Pojadę to sprawdzić.Czy jest jakaś konkretna przyczyna tego zjawiska??????????
Opublikowano
Ja tak kolego mialem na poczatku jak auto kupilem....pare razy tak sie dzialo az za ktorym razem poszlo do konca i koniec...heh ;/ auto stanelo i niechcialo juz odpalic a jak juz w koncu odpalilem to chodzil jak ursus...no i oczywiscie do mechanika....Radze Ci tak jak kolega wczesniej nie odkladac mechnika na kiedy indziej tylko od razu na sprawdzenie...Pozdrawiam
Opublikowano
Dzięki.Zauważyłem ,że dzieje się tak (trzy razy w ciągu roku),gdy zwalniam i wchodzę w zakręt.Pojadę to sprawdzić.Czy jest jakaś konkretna przyczyna tego zjawiska??????????

 

uszczelniacze w turbo poszły i wali olejem do intecoolera, wchodząc w zakręt widoczne zasysa olej który nazbierał sie w IC i dochodzi do samozapłonu ile oleju dolewasz na 1000km?? jak zaniedbasz sprawe to wyssie Ci cały olej i zatrzesz silnik

Opublikowano
Oleju dolałem około 0,7l na jakieś 8000tyś km.Jak były obroty to w przedziale 3000-4000 i wtedy zdusiłem biegami.Czy to duży koszt tych uszczelniaczy?
Opublikowano
Nie sądzę, że to problem z olejem w dolocie. Mogę się założyć, że fura dymka nie puszcza tak jak i u mnie. U mnie musnę na gaz i obroty same rosną do 3500rpm. Sprawdzałem odczyt w INPA: Turbo zadane na 1.3 a otrzymane 1.7, reszta w normie i nie wzrasta wraz ze wzrostem obrotów tylko doładowanie. Mam zamiar sprawdzić zasyfienie kierowniczek tylko nie mam kiedy.
Opublikowano
Teraz sprawdziłem dokładnie olej ok.1l.na 15000.dymka też nie puszcza.Zasyfienie kierowniczek-co to znaczy?Oleju nie ubywa .Pali,jeżdzi,nie przerywa.ostatnio wymieniłem przepływkę i wtrysk sterujący,ustawiony kąt wtrysku na gaz reaguje normalnie ,czy jest zimny,czy gorący tylko czasami wariuje.Może rzeczywiście pojadę i sprawdzę turbinę i doładowanie..Dziękuje wszystkim za podpowiedzi i pozdrawiam!
Opublikowano
tak czy inaczej musisz udać się na kompa i to jak najszybciej, nie zwlekaj z tym szkoda auta i twojej kasy na późniejsze ewentualne naprawy.
Opublikowano
Nie sądzę, że to problem z olejem w dolocie. Mogę się założyć, że fura dymka nie puszcza tak jak i u mnie. U mnie musnę na gaz i obroty same rosną do 3500rpm. Sprawdzałem odczyt w INPA: Turbo zadane na 1.3 a otrzymane 1.7, reszta w normie i nie wzrasta wraz ze wzrostem obrotów tylko doładowanie. Mam zamiar sprawdzić zasyfienie kierowniczek tylko nie mam kiedy.

ewidentnie turbo przeładowuje ..... trzeba się przyjrzeć czy działa zmienna geometria ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.