Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zauważyłem dziwne zachowanie czujnika temperatury zewnętrznej w mojej E61 LCI. Po myjni, lub w trakcie jazdy po mokrym temperatura wyświetlana na zegrach spada do -19,5 stopnia C (a faktycznie na zewnątrz jest na +). Jest to dosyć uciążliwe gdyż w parze z temperaturą zewnętrzną idzie ogrzewanie wnętrza, które zaczyna wariować i dmuchać na maxa gorącym powietrzem. I teraz pytanie - czy to wina czujnika, wiązki czy czegoś innego ??? Za wszelkie podpowiedzi dziękuję.

 

Pozdrawiam

albi

Opublikowano
Witam

 

Zauważyłem dziwne zachowanie czujnika temperatury zewnętrznej w mojej E61 LCI. Po myjni, lub w trakcie jazdy po mokrym temperatura wyświetlana na zegrach spada do -19,5 stopnia C (a faktycznie na zewnątrz jest na +). Jest to dosyć uciążliwe gdyż w parze z temperaturą zewnętrzną idzie ogrzewanie wnętrza, które zaczyna wariować i dmuchać na maxa gorącym powietrzem. I teraz pytanie - czy to wina czujnika, wiązki czy czegoś innego ??? Za wszelkie podpowiedzi dziękuję.

 

Pozdrawiam

albi

 

trochę dziwnie

gdyby pokazywał -40 i po myjni skakał do -19,5 to by było wiadomo że wiązka jest przerwana

sprawdź połączenie czujnika z wiązką i wiązkę tuż za wtyczką

można się do tego dostać po ściągnięciu zaślepki w zderzaku i osłony pod silnikiem

 

kontrola całej wiązki wiąże się z demontażem zderzaka

Opublikowano

wygląda to tak że po wyjeździe z myjni pokazuje mi ok -19 i potem stopniowo rośnie w górę (15-30 min) aż dochodzi do właściwej temperatury. Jak jadę po mokrym to zachwianie temperatury potrafi się utrzymywać dłużej. Obstawiam wiązkę, ale nie bardzo wiem jak się za nią zabrać. Gdzie dokładnie jest czujnik temeratury i którędy przebiega wiązka ???

 

Pozdr

 

albi

Opublikowano
Wiązka czujnika temp.ułożona jest w środkowej części pomiędzy nakładką zderzaka a aluminiową belką pokrytą styropianem.Razem z tą wiązką lecą też kable od elektromagnesu rolety grilla.Cała wiązka leci na stronę prawą i łączy się z wiązką lamp i sygnałów a następnie idzie po nadkolu przy błotniku do środka auta
Opublikowano
ale generalnie problemy dotyczą najczęściej odcinka przy samym czujniku, czyli wystarczy zdjąć dolną osłonę silnika i sprawdzić kable. u mnie były przetarte. zaizolowanie zwykłą taśmą rozwiązało problem. niestety konieczne jest podniesienie auta na podnośniku, ale to 5 minut roboty.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 8 lat później...
Opublikowano
Mam pytanie jakiego koloru są przewody od czujnika? W mojej był zderzak wyrwany A razem z nim wiazka od pdc, klaksonu, żaluzji, halogenów I właśnie tego nieszczęsnego czujnika. Chciałem chociaż jego sobie podłączyć ale jedyne które namierzylem to brązowo niebieskie od klaksonu I kilkanaście żółtych wszystkie wychodzą z wiązki za reflektorem i tam są urwanie. Auto to co prawda E63 ale podejrzewam że rozwiązane jest to podobnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.