Skocz do zawartości

318 m40 po przekroczeni temp za niebieskie pole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam problem jest taki ze po przekroczeniu temp za niebieskie pole silnik przerywa nie chce reagować na wciśnięty gaz chyba ze go wcisnę do końca to zacznie powoli nabierać siły strzeli z tłumika i jedzie dalej gdybym wrzucił w tej chwili na luz to obroty by spadły do 300 i szarpało by wtedy całym silnikiem , pali za pierwszym razem jeżeli ktoś miał podobny problem to prosiłbym o podpowiedz.
Opublikowano
no nie skasował 50 zł a auto jak nie chce jechać tak dalej nie jedzie powyżej 3 tys obrotów dopiero zaczyna się poprawiać i zaczyna normalnie ciągnąc ale na niższych obrotach znowu koszmar i strzelanie z tłumika i właśnie nie wiem czy to wina tej sondy ?
Opublikowano

mam ten sam problem i go nie rozwiązałem... do tego mam automat i za późno mi biegi zmienia koło 3-4tys obrotów...

czujnik temp. zmieniłem, przepływkę też...

moim zdaniem sonda może tak reagować.. gdyż podaje złe parametry do ECU i źle dobierana jest mieszanka..

zauważyłeś większe spalanie może u siebie?

zastanowił bym się też na reg. ciśnienia paliwa...

Opublikowano
no co do spalania to nie jest aż tak źle jedynie na przeglądzie latem jak robiłem to wyszła za doża analiza spalin pojechałem pod komputer to wyszło obwód sondy nr 70 tylko ze wtedy auto normalnie jeździło i nic w tym celu nie robiłem aż zaczęła się zima i zaczęło się sypać a wiec nie ma wyjścia trzeba kupić sondę i się okaże
Opublikowano

jak masz faktycznie błąd sondy, to zakup nową :mrgreen:

ja jutro sprawdzę kable i cewkę.. świece mam nowe..

i chyba to będzie przyczyną bo nie ważne czy zimny czy ciepły... czasem gaz mi nie reaguje i nie pracuje na wszystkie gary ( rzuca nim tak jak bym wyciągnął jedno z kabli) ... na kablach przebicia nie ma.. ale może są już zbyt złuzyte.. jutro dam znać jak diagnoza :mrgreen:

Opublikowano

ha ha i jestem po dosłownie pełnej diagnostyce.. po pierwsze brak błędów przez kompa... kompletnie nic.. ciśnienie paliwa okey cewki świece i kable też... wszystkie czujniki też... a tak poza tym dostałem namiary do "magika mechanika" który zodgadł mój problem z którym się męczył od rana do 17tej i zapłaciłem jedyne 50zł po prostu szok... no i jak już mówiłem na kompie zero błędów... tchneło go by sprawdzić sondę na metodę igiełek wbitych w kable... i okey podgrzewanie jest ale... no właśnie zero napięcia dosłownie nul. (wcześniej mechanik ją sprawdzał i mówił ze jest okey-to dałem sobie z nią spokój) a tu takie zdziwo.. od razu wymieniłem na bosha i chodzi jak ta lala narazie żeby nie wykrakać jest super.. zobaczymy po dalszych jazdach i w trasach.. póki co spalanie miasto rekordowe 11l wcześniej przed awarią było 13l w trakie awarii 20l.

normalnie się uśmiać z tamtymi serwisami poprzednimi.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Kolego to pięknie,ale co to był za serwis który nie wykrył podgrzewania sondy

co oni mają za sprzęt?

to na mojej INPIe od razu wywala ten błąd a na live data można zobaczyć do ilu stopni sondy są podgrzane

pośmiewisko

Opublikowano
Krzysiek nie kupuj na razie sondy. Auto z odpięta/uszkodzona sondą będzie w miarę normalnie działało. Strzelanie w wydech to zbyt bogata mieszanka. Zacznij od czujnika temperatury płynu, zwykle on najwięcej potrafi zamieszać. Jeżłei jest uszkodzony mieszanka leci zbyt bogata a sonda mimo dawania sygnału o bogatej mieszance, to komputer nie moze jej zubożyć bo dla niego wskazanie z czujnika temperatury wskazuje ze auto jest zimne i musi chodzić na ssaniu wiec i więcej paliwa leje przez wtryski. Dlatego wyskakuje błąd sondy bo cąły czas podaje sygnał o bogatej mieszance. Podczas pracy na biegu jałowym sonda pracuje w pełnym zakresie swoich wartości. Na wykresie widac ją jako zygzak góra-dół /\/\/\/\/\/\. i to jest dla niej wzorzec a jeżeli jest bogata mieszanka to zwykle jest to linia prosta z minimalnymi wychyleniami.
Opublikowano

no powaga z kompa zero błędów (ale u innego mechanika z rana jak pojechałem...) dopiero ten drugi na igiełki złapał..

nie wiem co za ciul... ale nie ważne ... przynajmniej auto chodzi jak ta lala :mrgreen:

Opublikowano

tak dokładnie nie znam się na jakiś sprzętach elektrycznych ...

ale rozdzielił 2 szare kable od pozostałych, 2 kolejne białe przekuł igłami... i podłączył do tego jakiś tam sprzęt który sprawdzał napięcie ( wygląda jak modem )...

Opublikowano
problem rozwiązany sondę wymieniłem i jak na razie wszystko jest ok auto znów żyje objawy znikneły :D

 

Ciekawe na jak długo :? . Oby na wieki wieków :wink:

Opublikowano

u mnie narazie jest okey..

ale jest jedno małe ale...

odpalam auto nie ważne czy zimne czy ciepłe i od razu jadę to po 300metrach znów mi nie zadziała pedał gazu.. zalewa się ale jak odpale i poczekam troche to jest okey...

może ty wiesz co jest nie tak? :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.