Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Koledzy, mam taki problem, w e34 (silnik m20, 2.0 +LPG)

Mianowicie kupiłem BMW z przepływomierzem poskręcanym jakimiś śrubami itd :duh: z którego to powodu auto nie chciało za bardzo jechać.

Kupiłem nową - używaną przepływkę i zonk- na nowej nie chce nawet odpalić. Nie działa też pompa paliwa. Bezpiecznik od pompy i pompa na 100% sprawna. Czy jest to jakoś powiązane? Co z tym fantem zrobić ? Noszę się z zamiarem kupienia nowego przepływomierza.

I tu jeszcze jedno pytanie- czy przepływomierz może mieć jakieś ślady uszczelniania silikonem? (ten nowy używany ma coś takiego)

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi

Szymon

Opublikowano
mam też uszkodzoną przpływke silnik m20 i nie mam problemów na benzynie potrafi sobie po świrować z obrotami i tyle ale nijak ma się do zapalania,jak ktoś grzebał w tej firce może sobie zrobił jakiś wyłącznik pompy paliwa,jak sprawdziłeś że nie działa?ja problem spalonej pompki przerabiałem 2 razy i wtedy właśnie autko nie chciało palić za cholerę,na gazie też się umordowałem zanim odkryłem że da się ją w moim przypadku zapalić na samym LPG nawet teraz jak zapomnę palę ją na gazie :P
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano
Założyłem sprawną przepływkę, (pożyczona) i dalej nie pali. Pompa wyjęta ze zbiornika, podłączona do kostki. Nie słychac jej ani na zapłonie ani przy kręceniu rozrusznikiem. Cholera już nie wiem co tu sprawdzać, macie jakieś rady?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompke odkręć i podłącz na krótko to będziesz wiedział czy działa.Przekaznik pompy paliwa sprawdzony?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
właśnie na krótko możesz pompę sprawdzić jak nie zacznie ssać to na 100% do kitu a jak zadziała to szukasz problemu w elektryce np przekaźnik pompy ale na początek pompkę sprawdź bo to podstawa,a jaką masz w ogóle instalacje jakąś zwykłą na śrubkę czy sekwencje???Na sekwencji na pewno z zapaleniem na gazie ogromny kłopot musisz mieć pompę paliwa żeby na niej odpalić a potem przerzucić na gaz.Na gazie możesz nawet przepływkę odłączyć i powinna Ci fura działać :P
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.