Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, kupiłem w niedziele z3 i wszystko ok do dzisiaj. Otóz wymieniłem dzisiaj baterie w kluczyku i sie przejechałem po wyłączeniu zapłonu bawiłem sie przyciskami w kluczyku i chyba coś zmajstrowałem bo przy ponownej probie odpalenia wszystko sie swieci rozrusznik kręci tylko nie chce odpalić gdy paliła od ręki, wiecie co może być? wertuje fora i nie moge sie doczytać.

 

 

ps. nie wiem jeszcze jakbyscie mogli mnie doinformowac od czego służa dwa przyciski jeden jakby połowe słoneczka drugi domek. Z góry dzięki :)

Opublikowano

Pamietam ze bylo gdzies na forum o programowaniu kluczyka poszperaj troche w starszych postach.

A ten przycisk z domkiem sluzy do otwietania centralnego zamka natomiast to sloneczko do wlaczania oswietlenia kabiny jak zblizasz sie do auta (taki bajer, ja przynajmniej nie znajduje zadnego sensownego zastosowania dla tego przycisku)

Opublikowano
Ok. Nie działają żadne sposoby a dziwne jest to ze wczesniej odpalił i jeździłem tylko od początku zakupu nie działał juz pilot ale palił.
Opublikowano
Immobiliser IMO, tylko czy w kluczyku to nie wiem. Ja też przekręcać sobie mogę i wszystko świeci a jak nie "klepnę" to nie zapali mimo że rozrusznik kręci. Jak kupowałem auto a nie było jeszcze właściwego handlera tylkok jego kolega to też sobie "pokręciliśmy" ;-)
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
Niestety klepałem, stukałem ale bez skutku . Nie sprawdzałem pompy ale zostaje dalej przy kluczyku ponieważ od początku nie działała żadna z jego funkcji elektronicznej, w poniedziałek podepne pod kompa wprowadze kluczyk i sie zobaczy.
Opublikowano
Chodziło o to że musiałem dotknąć immobiliser w odpowiednim miejscu żeby odblokować zapłon ;-). Jak masz w kluczyku to nie wiem czy nie warto spróbować odpiąć aku na 15 min i podpiąć wszystko od nowa żeby kluczyk zczytał ustawienia albo odwrotnie (nie wiem dokładnie kto co czyta, kumpel miał tak ostatnio w Almerze). Nie musi pomóc ale warto spróbować.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
jak znajdziesz odpowiedz to sie nia podziel bo moja tez ostatnio zaczela wariowac i nie za kazdym razem chce odpalic, tak jak by wlasnie immobillser albo pompa paliwa :roll: mam zamiar jeszcze na drugim kluczyku sprobowac ale to za jakis czas, nie chce jej teraz budzic bo jest nerwowa jak sie nie wyspi ;)
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

podłączyłem do komputera dzisiaj i wyskoczył mi błąd PO 357 oznacza ze jest awaria cewki (G) czy to możliwe ze przez jedną cewka auto nie odpala czy moze jakas przerwa jest i prąd nie dochodzi jak myślicie czy mial ktoś z tym problem?

 

mam jeszcze problem co oznacza litera G

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam ponownie, nie była to cewka lecz immobiliser rozkodowany któego naprawa kosztowała mnie 400 zł. Powiedziano mi żebym unikał odłączania akumulatora z klem bo sytuacja może sie powtórzyć :wink:
Opublikowano
No to tak jak mówiłem. Tyle że zgolili Cię srogo przyjacielu. Trza było na forach pytać bo jak by to 400 miało mnie kosztować to bym zębami kable od immobilisera wyrwał.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.