Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z forumowiczów oddawał lampy do regeneracji ???

Chodzi mi o zdjęcie kloszy ponowne uszczelnienie oraz szlifowanie kloszy.

Czy po szlifowaniu lampy nie matowiały ???

Czy po zdjęciu kloszy nie parowały ???

 

Pozdrawiam

Szymon

Opublikowano

Lampa jest klejona do tego obydwie części lampy tak się zazębiają że bezinwazyjnie lampy nie rozbierzesz. Wątpię czy da się coś takiego zrobić dobrze, przynajmniej ja nie widziałem.

Sam dałem do wyczyszczenia swój bixenon i historia jest ta sama:

Jest tak duże ryzyko uszkodzenia lampy także nie polecam…

Popatrz:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=14156

 

Co do regeneracji jaką ja miałem to moja lampa była wyjęta i od środka przedmuchania sprężonym powietrzem od zewnątrz

była polerowana odpowiednio papierem ściernym (różne grubości) a na koniec pasta do polerowania plastiku.

Nie robiłem tego samemu,płaciłem po 100pln. za lampę +50pln za demontarz zderzaka.

Mam magika (forum BMW-Syndykat) który zajmuje się takimi sprawami,można do niego wysłać też lampy pocztą/kurierem.

Mogę dać namiar.

 

[1.] Lampa przed polerką (już jest czysta, różne kropki i zabrudzenia wynikają ze zniszczenia klosza)

http://img291.imageshack.us/img291/6446/62969796.jpg

 

[2.]Lampa po polerce i kompresorze

http://img46.imageshack.us/img46/7011/76045037.jpg

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano

hej

gdzies czytałem ze lampa ma własnie jakąś warstwę ochronna zapobiegającą matowieniu, po polerce lampy podobno szybko matowieją, możesz to potwierdzić bądź zaprzeczyć, gdyż przyznam że z chęcią bym i swoje lampy wypolerował

Opublikowano
Kurde ja bym sie zainteresował w szczególności uszczelnieniem lampy....ponieważ jedna mi paruje i chujoerla wie czemu, ponoć dostaje sie gdzieś na góze lampy woda...ma ktoś pomysł na uszczelnienie tego domowym sposobem?Oczywiście zderzak bede zwalał bo chce zrobić od razu to samo w drugiej lampie zeby był spokój na przyszłość...pozdrawiam.
Opublikowano

@Rafał B - powiedz czy zauważyłeś różnicę w świetle? W sensie czy lepiej swiecą lampy po tej regeneracji? Sam sie wlasnie nad czymś podobnym zastanawiam no ale jezeli np nie przynosi to poprawy to nie ma sensu tego robic.

Jedna z lamp też u mnie paruje, wiec ogólnie o to gdyby gra była warta świeczki to mozna dwie pieczenie na jednym ogniu.... :)

 

P.S. a jest gdzies moze instrukcja jak wymontowac reflektor? łacznie z tym jak zdemontować zderzak?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rafał B, jaki miałeś przebieg że twoje lampy były tak wypiaskowane?

Ile zrobiłeś KM po polerce lamp?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
@Rafał B - powiedz czy zauważyłeś różnicę w świetle? W sensie czy lepiej swiecą lampy po tej regeneracji? Sam sie wlasnie nad czymś podobnym zastanawiam no ale jezeli np nie przynosi to poprawy to nie ma sensu tego robic.

Jedna z lamp też u mnie paruje, wiec ogólnie o to gdyby gra była warta świeczki to mozna dwie pieczenie na jednym ogniu.... :)

 

P.S. a jest gdzies moze instrukcja jak wymontowac reflektor? łacznie z tym jak zdemontować zderzak?

 

Pozdrawiam

 

Było o wszystkim o co pytasz, wystarczy trochę chęci i czasu, żeby sobie odnaleźć temat w archwiwum.

 

Na przyszłość dużo DIY: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1721

 

A co do wymontowania lampy przedniej: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=16842

 

Mam dwie lampy do ewentualnej odsprzedaży. Są 'gołe' ale klosze w miare dobre. Po weekendzie zrobię fotki to umieszczę na forum. Jak ktoś się chce bawić, może sobie przełożyć same klosze. A jak to zrobić też jest na e90post.com

 

Pzdr.

Opublikowano
Ja u siebie regenerację lamp z zewnętrznej strony robiłem w następujący sposób. Patrz filmik!

 

 

W tym przypadku operacja jest bez sensu bo co mu to dało jak odbłyśnik jest już wypalony??

 

Pzdr.

Opublikowano
A co koeldzy powiecie na uszczelnienia lamp...?Tak jak pisałem jedna mi paruje i myśle nad jej wyjęciem i zasiliconowaniu całej w koło....Myślicie ze to dobry pomysł...?Prawdopodobnie gdzieś na łączeniu lampy z plastikiem wbija sie gdzieś woda...dlatego paruje...;/ odpowietrznik drożny, wiec tylko taka opcje biore pod uwage bo cóz moze byc innego....?
Opublikowano

Swoje lampy zasilikonowałem dookoła bardzo dokładnie. Bez zmian nadal parują.

Gdzie dokładnie jest odpowietrznik czy mógłby ktoś zaznaczyć na jakimś zdjęciu z allegro ???

 

Pozdrawiam

Opublikowano
odpowietrznik masz jak sie nie myle pod kierunkiem...albo z boku kierunkowskazu...ja mam drożny odpowietrznik ale gdzies sie dostaje wode do lampy...zatem sprobuje dobrze zaslikonowac lampe i moze to cos pomoze...:)jak sie uda to zrobic i da jakis efekt to napewno zdam relacje czy to cos pomoglo....pozdrawiam.
Opublikowano
Rafał B, jaki miałeś przebieg że twoje lampy były tak wypiaskowane?

Ile zrobiłeś KM po polerce lamp?

 

 

mój samochód jeździł sporo w trasy i sporo było zniszczeń od soli/kamyczków.

Przebieg samochodu 165 tys. km.

Po polerce zrobiłem narazie ~3tys.km

Póki co jestem zadowolony z efektu.

Zresztą zdjęcia wrzucałem.

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.