Skocz do zawartości

Alusy


lecho525

Rekomendowane odpowiedzi

Eee no bez przesady z tym piaskowaniem.

Ja osobiście Panowie zastosowałem się do instrukcji na forum i dałem rade spolerować na lustro rysy po śrubokręcie (ktoś najprawdopodobniej w taki sposób zrywał lakier) zniknęły. Wiadomo, troche aluminium zabrałem, ale dla chcącego.... hehe

Najlepiej i najszybciej wstawić samochód na cegły i każde koło papierem ściernym odpowiednią "chropowatością"

(przynajmienj ja tak zrobiłem, ponad 100km w miejscu, oraz najszybsza prędkość jaką osiągnąłem to 120km/h bodajże, tylko uwaga na paluszki :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się ręcznie :)

Papier ścierny od najgrubszego do najcieńszego, później pasta ścierna :cool2:

Trochę roboty ale już trzy komplety takie zrobiłem :)

 

PS. Z tym autem na cegłach to nie tak zupełnie do końca. Jak masz felgi bez wentyli to jeszcze ale z wentylami nic to nie da, tylko palce pourywa :nienie: , dwa mechanizm różnicowy skutecznie uniemożliwia porządne dociśnięcie papieru do felgi.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

atonre a ja zrobiłem tak, ze wentylki sobie powykręcałem, opony pozdejmowałem, moją "trójerczke" postawiłem na cegiełkach (i co ważne, skorzystałem z braku szpery) i spokojnie dociskałem papier do woli.

(Ale paluszki też mi nie raz wcieło) :P

Lecho 525 może przedstawisz jakieś foty z efektem końcowym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W duuużym skrócie :)

 

Potrzebne są:

- pogoda

- wolny dzień

- rękawice, najlepiej nakrapiane i to pare szt

- papier ścierny od 100 do 2500

- pasta ścierna, może być sonax jest w miare tani

- gąbka na wiertarkę i wiertarka

- do jednego kompletu użyłem szczotki drucianej na kręcanej na wiertarkę (trzeba użyć jej z głową bo aluminium nie lubi takiego przegrzewania)

- piwko :norty:

 

Trzeba zebrać starą powłokę i w zależności od tego jaka jest i ile jej jest używamy druciaka lub najgrubszego papieru ( koniecznie na płótnie). Ruchy koliste i tyle. Papier od najgrubszego do najcieńszego. Chodzi o taką powierzchnie która nie ma rys ani przebarwień. Im prostrzy wzór felgi tym prościej.

Najcieńszy papier oczywiście wodny, dużo wody, troszkę płynu i polerka.

Po tym pasta ścierna, drobna, tempo tylko do utrzymania takiego stanu!!! bo zawiera woski.

Jesli felgi maja jeździć zimą trzeba je polakierować - lakier bezbarwny plus podkład bezbarwny - oczywiście powierzchnia odtłuszczona ale nie koniecznie rozpuszczalnikiem bo będzie mat - płyn do mycia naczyń. Jeśli jak u mnie felgi na lato tak zostawiam a raz na miesiąc przecieram je pastą ścierną i woskiem.

 

Piaskowanie nie wchodzi w grę z założonymi oponami, a po co płacić za zdjęcie, założenie i wyważenie opon.

 

PS. od siebie nie polecam tego jeśli ktoś jeździ na takich felgach zimą. Jesli nie są polakierowane porządnie efekt na wiosnę będzie opłakany!!!

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.