Skocz do zawartości

320 i gaz????


buli24

Rekomendowane odpowiedzi

siema od 6 lat zajmuje sie instalacjami gazowymi !!! i w sumie to co napisales jest prawda... ale tylko w przypadku tanich instalacji gazowych. moj warsztat montuje dane instalacje do danych silnikow ... jezeli chodzi o np instalacjie stag 300 badz nowsze 4plus itd to akurat do naszych 6 rzadowek nie pasuje ale jesli stac cie wylozyc ok 5000zl na instalacje landirenzo to jak najbardziej proponuje. moge to wytlumaczyc w jednaki sposob tansze instalacje sekwencyjne zamiast wtryskow maja elektrozawory ktore to nie potrafia tak dokladnie jak w przypadku landirenzo ich wtryski sa w ok 90% zblizone do wtryskiwaczy benzynowych i ich dawkowanie jest bardzo zblizone do dawkowania paliwa benzynowego.jest jeszcze opcja wstawienia inst stag 300 i wzbogacenie mieszanki co spowoduje zmniejszone wypalanie owwych zaworow ale rowniez zwiekszone spalanie jak i przyspieszone zuzycie katalizatora chociazby!!!! rowniez sam mozntaz jest bardzo wazny !! zasady typu wtryski ustawione do gory , przewody miedzy dysza a wtryskiem ich dlugosc , jak sama dobrana moc wtryskow reduktora i srednica otworu dyszy . sam mam audi tt 225 koni na landirenzo i naprawde musisz mi uwierzyc ze bez gazu za "oki 4500 duzo ''ale nie dalbym sobie rady !!
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś się nie zna i nie dobierze odpowiedniego zestawu pod model, to i się wypalają, bo skład mieszanki jest nieodpowiedni (a to główny powód).

Żadne silniki przed okresem wynalezienia instalacj LPG nie są przystosowane w 100% i pewnie nowe też.

Ale to kompromis. Oszczędność na co dzień -wydatki w przyszłości.

LpG ma inne właściwości palne i jest mało "smarujący" dla elementów silnika, więc cudów nie ma i coś za coś.

 

Musisz przemyśleć sprawę i policzyć, czy chcesz mieć auto na dłużej czy krótko i sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś się nie zna i nie dobierze odpowiedniego zestawu pod model, to i się wypalają, bo skład mieszanki jest nieodpowiedni (a to główny powód).

Żadne silniki przed okresem wynalezienia instalacj LPG nie są przystosowane w 100% i pewnie nowe też.

 

LpG ma inne właściwości palne i jest mało "smarujący" dla elementów silnika, więc cudów nie ma i coś za coś.

 

a co benzyna smaruje w twoim silniku?

pierwsze LPG w aucie było wcześniej niż rzędowa 6 w BMW :wink:

Skład mieszanki zależy od jego ustawienia. Nawet jeżeli będzie to instalacja za 6 tyś to złe ustawienie mieszanki może wypalać gniazda zaworowe. Tak samo instalacja mikserowa może nie niszczyć silnika M50. M50 to dość stara konstrukcja i bez problemu działa na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W tym o to silniku po siadam sekwencje firmy KME. Instalacja niedlugo bedzie miala 4 lata i jak dotad nie mam z nia problemow. Tak jak koledzy wyzej pisali wszystko zalezy o tego jak beda dobrane wtryski, reduktor itd i oczywiscie samo zamontowanie musi byc profesjonalne. Jak dla mnie mlodego czlowieka jazda na gazie jest przyjemna i napewno tansza.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz sam w sobie spala sie w wyzszej temperaturze niz benzyna i to tyle co do roznic... a mowi sie o gazie jako zlym paliwie przez leniwosc klientow, ktory jedzie do gazownika dopiero jak " cos sie z......o "zepsolo" ... kazda sekwencja jest dobra ale Kostek KME nie jest w 100 % przeniesc twoejej mocy z benzyny na gaz. ludzie zazwyczaj chcac jezdzic tanio zadzwonia do ok x warsztatow dowiedza sie gdzie jest najtaniej i tam jada montowac nie zwazajac ze pan kazio ma tanio oferte bo do 150 konnego 6 garowego motoru wsadzi reduktor do 115 koni :D
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś się nie zna i nie dobierze odpowiedniego zestawu pod model, to i się wypalają, bo skład mieszanki jest nieodpowiedni (a to główny powód).

Żadne silniki przed okresem wynalezienia instalacj LPG nie są przystosowane w 100% i pewnie nowe też.

 

LpG ma inne właściwości palne i jest mało "smarujący" dla elementów silnika, więc cudów nie ma i coś za coś.

 

a co benzyna smaruje w twoim silniku?

pierwsze LPG w aucie było wcześniej niż rzędowa 6 w BMW :wink:

Skład mieszanki zależy od jego ustawienia. Nawet jeżeli będzie to instalacja za 6 tyś to złe ustawienie mieszanki może wypalać gniazda zaworowe.

 

Benzyna jest lekko tłusta i zawsze trochę smaruje i "przeciera" układ.(przy okazji chłodzi pompę,ale ona akurat nie ma nic do tematu silnika, tylko podaję przykład).

Temp. spalania LPG jest o wiele wyższa nawet w niektórych autach wskaznik temp. pokazuje lekko wyżej niż przy PB.

 

Co do mieszanki to właśnie o regulację mi chodziło, ale jak nieodpowiednio dobierzesz instalację to regulować możesz do śmierci a mieszanka nie bedzie odpowiednia. Miałem kilka aut z LPG a do dwóch zakładałem osobiście, i nie jestem przeciwnikiem LPG tylko "partaczy" którzy nazywają siebie "monterami instalacji LPG" !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5000 tys zl to zdecydowanie za duzo bo auto wyceniam na 4500 i problem jest sprzedac wiec chcialbym w miare tania instalacje zamontowac i niemiec z nia problemow a co do silnika to niejestem pewien czy to m50 czy m52 choc wydaje mi sie ze m52 bo wlew oleju jest blizej chlodnicy i kolektor ssacy bardziej taki przyokraglony i bez dziur w srodku a rok prod jest 94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Benzyna jest lekko tłusta i zawsze trochę smaruje i "przeciera" układ.(przy okazji chłodzi pompę,ale ona akurat nie ma nic do tematu silnika, tylko podaję przykład).

Przy sekwencji układ benzyny pracuje cały czas i wszystko co miał wg Ciebie smarować smaruje.

Zbiornik ->pompa-> wtryskiwacze(wyłączone)-> powrót i tak w kółko.

 

Temp. spalania LPG jest o wiele wyższa nawet w niektórych autach wskaznik temp. pokazuje lekko wyżej niż przy PB.

Taką bzdurę pierwszy raz widzę. :mad2: Jaki samochód pokazuje temperaturę spalania?

 

 

Do 320i instalacja stag 300 plus reduktor zavoli zeta wtryskiwacze omvl reg zbiornik w koło wlew we wlewie benzyny 3200zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema od 6 lat zajmuje sie instalacjami gazowymi !!! i w sumie to co napisales jest prawda... ale tylko w przypadku tanich instalacji gazowych. moj warsztat montuje dane instalacje do danych silnikow ... jezeli chodzi o np instalacjie stag 300 badz nowsze 4plus itd to akurat do naszych 6 rzadowek nie pasuje ale jesli stac cie wylozyc ok 5000zl na instalacje landirenzo to jak najbardziej proponuje. moge to wytlumaczyc w jednaki sposob tansze instalacje sekwencyjne zamiast wtryskow maja elektrozawory ktore to nie potrafia tak dokladnie jak w przypadku landirenzo ich wtryski sa w ok 90% zblizone do wtryskiwaczy benzynowych i ich dawkowanie jest bardzo zblizone do dawkowania paliwa benzynowego.jest jeszcze opcja wstawienia inst stag 300 i wzbogacenie mieszanki co spowoduje zmniejszone wypalanie owwych zaworow ale rowniez zwiekszone spalanie jak i przyspieszone zuzycie katalizatora chociazby!!!! rowniez sam mozntaz jest bardzo wazny !! zasady typu wtryski ustawione do gory , przewody miedzy dysza a wtryskiem ich dlugosc , jak sama dobrana moc wtryskow reduktora i srednica otworu dyszy . sam mam audi tt 225 koni na landirenzo i naprawde musisz mi uwierzyc ze bez gazu za "oki 4500 duzo ''ale nie dalbym sobie rady !!

Landi Renzo ma wtryski Med.Są dobre rzeczywiście.A do Staga300 można założyć wtryski jakie się chce i będzie chodzić lepiej jak Landi Renzo.Np Keihin lub tańsze Hana.Stag300 jak najbardziej pasuje do 6 cylindrówek.Zarówno technicznie jak i bardziej cenowo wedle Landi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Ta cała lubryfikacja to bujda tak jak: świece, oleje i przewody zapłonowe specjalnie do gazu. :mrgreen:

Koszt lubryfikacji to 300zł a urządzenie choć trudno urządzeniem nazwać butelkę z wężem i olejem. Kosztuje 130zl czyli monter ma 170zl za 20 minut pracy. może do v8 wsadzają dwie żeby jeszcze bardziej naciągnąć klienta. A zostało to wymyślone własnie takim ludziom którzy twierdza ze gaz jest suchy. :mad2: Pojedz do byle jakiego warsztatu lpg weź zużyty filt fazy lotnej rozetnij go i zobacz ile "SUCHEGO" nagaru tam będzie. Benzyna nie jest tłusta, benzyna jest rozpuszczalnikiem to ropa jest tłusta.

Benzyna nic nie smaruje. W silniku części wymagające smarowania smaruje olej.

Osoby które wiedzę o gazie czerpią z głuchego telefonu tylko podtrzymują nieprawdziwe mity przy życiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.